نوشته های مرتبط: گزارش سالانه پلتفرم آنلاین سلامت بقراط منتشر شد

دیجی‎‌نکست سرمایه‌گذاری می‌کند

۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۵/ ۴ دقیقه

راه ابریشم استارتاپ‌ها برای ورود به بازار بزرگترین گروه تجارت الکترونیک ایران

چالش‌های عمده نسخه نویسی الکترونیک کدامند؟

۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۲:۲۶/ ۱۱ دقیقه

اول دی ماه 1400 بود که طی ضرب العجل دولت، موضوع حذف دفترچه‌های کاغذی و جایگزینی نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک جدی شد و با همه مشکلاتی که در مسیر خود داشت توانست تبدیل به گامی مهم و جدی در حوزه سلامت الکترونیک شود.

پلنت همکار رسمی موسسه دیجیتال اینشورر

۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۱۶:۲۰/ ۳ دقیقه

پلنت به عنوان اولین مرکز نوآوری بیمه و مالی از ایران به عنوان همکار رسمی شعبه ترکیه موسسه دیجیتال اینشورر (TDI) شناخته شده است.

استقبال جامعه پزشکی از نسخه نویسی الکترونیک بقراط قابل توجه است

۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۰۸/ ۶ دقیقه

این روزها رويدادي بزرگ در صنعت سلامت کشور در جریان است و بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث، تجهیزات پزشکی، داروئی و آزمایشگاهی از سوم خرداد ماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران استارت فعالیت خود را زده و تا روز 6 خرداد ماه ادامه دارد.

انتخابات اتحادیه از طرف اتاق اصناف برنامه‌ریزی شده است

۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۸/ ۴۸ دقیقه

نشست خبری ائتلاف تاد با حضور نمایندگان اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی صبح روز شنبه ۱۷ اردیبهشت باهدف بررسی دلایل طرح تفکیک اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی از طرف وزارت صمت برگزار شد.

حمایت قانونی، برگ برنده کسب‌وکار

۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۹/ ۱۱ دقیقه

هر کسب‌وکاری شاید روی کاغذ و بر اساس آمارهای ذهنی به طور انفرادی و بدون حضور در اتحادیه‌ای امکان ادامه حیات و فعالیت داشته باشد، اما حقیقت چیز دیگری است. در جریان کسب‌وکار حمایت‌های حقوقی و قانونی اتحادیه‌ها از کسب‌وکارها به پشتوانه‌ای مهم مبدل خواهد شد که در صورت نبود آن در بزنگاه‌های حساس ادامه کار دشوار و پیچیده می‌شود.