نوشته های مرتبط: چیزهایی که قبل از شروع آموزش محتوا باید بدانید تا خسته نشوید!

چگونه محتوایی برای جذب مشتری بیشتر بنویسیم؟‍‍

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۲:۰۱/ ۱۵ دقیقه

امروزه، محتوا به‌عنوان ابزاری برتر برای جذب مخاطب و مشتری شناسایی می‌شود. به‌منظور تولید محتوا برای جذب مشتری بیشتر باید نکاتی را رعایت کنیم.

آئین‌نامه نحوه فعالیت کسب و کارهای پلتفرمی تدوین می‌شود

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۲:۰۱/ ۵ دقیقه

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی تدوین آئین‌نامه نحوه فعالیت کسب‌وکارهای پلتفرم‌ها را در دستور کار خود داد. این آئین‌نامه قرار است حدود مسئولیت صاحبان پلتفرم‌ها و نحوه فعالیت آنان را مشخص کند.

اولین کنفرانس بازاریابی محتوایی ایران برگزار شد

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۳/ ۱۰ دقیقه

اولین کنفرانس بازاریابی محتوایی ایران، دوم اسفند ۹۷ در دانشگاه خاتم با حضور علاقه‌مندان و فعالان حوزه تولید محتوا و بازاریابی محتوایی برگزار شد.

وبینار بازاریابی محتوا در شبکه‌های اجتماعی

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۹/ ۳ دقیقه

وبینار بازاریابی محتوا در شبکه های اجتماعی توسط ایسمینار در تاریخ ۲ آبان ۹۷ از ساعت ۱۸ الی ۲۱ به صورت آنلاین در وب‌سایت ایسمینار برگزار می‌شود.

کاربران را مجذوب وب‌سایت خود کنید

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۴۹/ ۵ دقیقه

لازمه‌ فراری ندادن کاربر و یا خریدار محصول شما، ایجاد تجربه‌ای شیرین و خوشایند است که تنها در صورت حضور طراح سایت خبره اتفاق می‌افتد. در این مقاله قصد داریم شما را با UI  و UX تا حدودی آشنا کنیم.

کارگاه آموزشی تولید محتوا

۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۴۲/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی تولید محتوا توسط مدرسه استارت‌آپ ایران در تاریخ ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۰ الی ۱۴ در دانشگاه تهران با ارائه بابک نقاش، مشاور تولید محتوا و طراح کمپین برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی با رویکرد اینستاگرام

۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۵:۳۰/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی بازاریابی شبکه های اجتماعی با رویکرد اینستاگرام توسط نوآفرینان در تاریخ ۷ اردیبهشت از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه علی حاجی محمدی، موسس همیار وردپرس برگزار می‌شود.

«سبکتو»؛ تنها نماینده ایران در رویداد استارت‌آپ ترکیه ۲۰۱۸

۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

«استارت‌آپ ترکیه»، یک رویداد بین‌المللی است که استارت‌آپ‌های منتخب دنیا را به بزرگترین سرمایه‌گذاران جسورانه معرفی می‌کند. «سبکتو» تنها نماینده ایران در این رویداد استارت‌آپی معتبر است.