نوشته های مرتبط: جذب سرمایه جدید استارتاپ کارچین

سرمایه‌گذاری خطرپذیر چگونه عمل می‌کند؟

۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۵:۴۲/ ۳۵ دقیقه

مهم‌ترین منبع جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها سرمایه‌‌گذاری خطرپذیر یا جسورانه است.

یازدهمین کافه سرمایه کارن کراد با حضور سرمایه‌گذاران برتر و فعالان استارتاپی کشور برگزار می‌شود

۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۰۹:۳۳/ ۴ دقیقه

کارن کراد با توجه به ضرورت توسعه زیست بوم کارآفرینی در بحث تامین مالی و سرمایه گذاری، یازدهمین دوره از کافه سرمایه را به منظور گردهمایی تخصصی شرکت‌ها، سرمایه‌گذاران و استارتاپ‌های برتر برگزار می‌نماید.

امضای تفاهمنامه نهایی میان اکسکوینو و دانشگاه امیرکبیر

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۰:۰۹/ ۸ دقیقه

تفاهمنامه همکاری هلدینگ ارنیکا( اکسکوینو) با دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه امیرکبیر در زمینه توسعه فناوری بلاک‌چین به امضا رسید.

رویداد دوشنبه استارتاپی حوزه صنایع خلاق (آفرینه) برگزار شد

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۰:۰۵/ ۱۷ دقیقه

رویداد جذب سرمایه صنایع خلاق، نرم و هویت‌ساز در قالب بیست و ششمین دوره سلسله رویداد دوشنبه‌های استارتاپی و تحت عنوان آفرینه، روز ۱۰ و ۱۱ خرداد ماه با همکاری صندوق پژوهش و فناوری گیلان، با حضور ۱۱ استارتاپ این حوزه، در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و به صورت حضوری و آنلاین، برگزار شد.

چالش‌های جدی در مسیر جذب سرمایه در ایران

۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۲۲:۰۲/ ۶ دقیقه

پنل چالش‌های جذب سرمایه خارجی در اکوسیستم استارتاپی ایران با حضور آرین افشار مدیر سرمایه‌گذاری هلدینگ هزاردستان، رادمان ربیعی، مدیر صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه، بابک تدین، تحلیلگر مالی و حسین نبوی موسس استارتاپ جیبیت در استیج اینوتکس ۲۰۲۱ مورد بررسی قرار گرفت.

دورهمی فعالان حوزه بلاک‌چین و رمزارزها برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۶/ ۳ دقیقه

با مرور یک سال پُر فراز و نشیب و ترسیم فرصت‌های کسب‌وکاری در سال ۱۴۰۰

در دومین دمودی مرکز نوآوری نکسترا چه گذشت؟

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۸:۰۰/ ۶ دقیقه

دومین رویداد دمودی نکسترا چهارشنبه ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۹ در محل دانشکده مکانیک دانشگاه تهران، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی با حضور حدود ۲۵۰ نفر از سرمایه‌گذاران، استارتاپ‌ها و افراد فعال در حوزه‌‌ کسب‌وکار و کارآفرینی همزمان به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

برای اولین بار در ایران: در پلتفرمی میکروسرویس معامله کنید

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۲:۴۲/ ۶ دقیقه

لیست بلندی از نوآوری‌های حوزه‌های مختلف فناوری را می‌توان نام برد که در ابتدای ایجادشان، چندان مورد استقبال قرار نگرفتند ولی در زمانی خیلی کوتاه، چنان محبوب و کاربردی شدند که عموم افراد را علاقه‌مند به خود کردند.