نوشته های مرتبط: سامانه تشخیص پونومی COVID_19 رونمایی شد

نگاهی اجمالی به کسب و کارهای آنلاین در دوران کرونا

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۹/ ۱۲ دقیقه

پاندمی کرونا شرایطی را بر جهان کسب و کار حاکم کرده که بسیاری از کسب و کارها تنها در اندیشه‌ی بقا برای گذر از این چالش جهانی هستند. این پاندمی حتی روش زندگی، کار و نوع ارتباط انسان‌ها را از اساس تغییر داده است.

همه تهران یک پارک ‌فناوری است

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۳:۰۰/ ۱۴ دقیقه

افتتاح چندین مرکز نوآوری در ایستگاه نوآوری شریف خبری خوش را به گوش فعالان زیست بوم نوآوری و فناوری رساند. این مراکز برای رونق فعالیت‌های فناورانه با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و عبدالعلی علی عسگری رییس سازمان صدا و سیما افتتاح شد.

حمایت‌های دولت از اکوسیستم استارتاپی در بحران کرونا همچنان ادامه دارد

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۰/ ۳ دقیقه

مهدی عظیمیان، رئیس مرکز شتابدهی نوآوری و مدیرکل توسعه شعب و پردیس‌های پارک فناوری پردیس خبر داد: حمایت دولت از زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور همچنان ادامه دارد و برای فعال نگه‌داشتن زیست‌بوم کارآفرینی کشور در شرایط همه‌‌گیری ویروس کرونا تلاش می‌کنیم.

پایان نامه های دانشجویی کاربردی می‌شود

۱۳۹۹/۰۲/۲۰ - ۱۸:۴۴/ ۷ دقیقه

هر سال تعداد زیادی پایان نامه در کشور توسط دانشجویان به رشته تحریر در می‌آید اما چه تعداد از آنها تجاری سازی شده و به جامعه رسوخ می‌کند و راه حلی برای یکی از مشکلات جامعه می‌شود. تعداد زیادی از این تلاش‌های علمی تنها در همان سطور پایان نامه باقی می‌ماند و افراد کمی از نتیجه و دستاورد آن آگاهی می‌یابند. اما این موضوع در جشنواره و مسابقه‌ای ملی «پاناسه»، دیده شد تا راهکاری برای کاربردی شدن این پایان‌نامه‌ها باشد.

محموله کیت تشخیص کرونا برای تست ۴۰ هزار نفر به آلمان صادر شد

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۶:۳۸/ ۴ دقیقه

صادرات محموله کیت تشخیص ویروس کووید ۱۹ امروز از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران به مقصد آلمان انجام شد، این اقدام پاسخی عملی به آنهایی است که نسبت به عزم، اراده، توان و فناوری زیست بوم اقتصاد دانش بنیان ایران تردید داشته اند.

استارتاپ ها باید به سمت بورس بروند

۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۳:۲۷/ ۳۲ دقیقه

علی فیاض‌بخش، مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری سرآوا از وضعیت اکوسیستم استارتاپی ایران در دوران پساکرونا می‌گوید.

بیماری COVID-۱۹ چگونه باعث تغییرات در تبلیغات دیجیتال شد؟

۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۰/ ۱۰ دقیقه

در تبلیغات دیجیتال، همه چیز همیشه در حال تغییر است. ما عادت کرده ایم که با تغییرات در کانال ها، تاکتیک ها و الگوریتم ها مطابقت پیدا کنیم. اما هیچ کس در بازاریابی دیجیتالی برای تغییراتی که یک بیماری همه گیر جهانی به ارمغان آورد، آماده نشده است.