نوشته های مرتبط: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا آموزش را متوقف نکنیم!

میزبانی پلتفرم ایرانی اسکای روم از ۲۷ میلیون کاربر

۱۴۰۰/۱۰/۲۰ - ۱۵:۲۷/ ۱۴ دقیقه

نخستین نشست خبری پلتفرم بومی اسکای‌روم، امروز دوشنبه بیستم دی ماه، در محل دفتر این استارتاپ در نیشابور با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

«کرونا» رشد سرمایه گذاری در استارتاپ های آموزشی را رقم زد

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۱/ ۱۲ دقیقه

بیش از یک سال است که پاندمی کووید19 زندگی مردم جهان را با تغییراتی عمده مواجه کرده و آموزش نیز از این قاعده مستثنی نیست.

سومین فیناپ آنلاین با موضوع لندتک برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۸:۲۶/ ۵ دقیقه

چهاردهمین رویداد فیناپ و سومین رویداد آنلاین فیناپ، پنجشنبه ۱۸ دی ماه با موضوع کسب‌وکارها و استارتاپ‌های لِندتک در ایران برگزار خواهد شد.

کرونا، اشک‌ها و لبخندها از نگاه بنیان‌گذاران استارتاپ‌های فینتکی

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۷:۱۸/ ۲۷ دقیقه

پنجمین گردهم‌آیی فصلی ستارگان با حضور مدیران عامل 15 کسب و کار فینتکی عضو پورتفوی شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر مدیریت ثروت ستارگان در تیرماه سال جاری برگزار شد.

دعوت مردم و مسئولان به استفاده از ظرفیت‌های کسب‌وکارهای اینترنتی برای مهار ویروس کرونا

۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۱/ ۵ دقیقه

انجمن کسب‌و کارهای اینترنتی طی بیانیه‌ای مردم و مسئولان به استفاده از ظرفیت های کسب‌وکارهای اینترنتی برای مهار ویروس کرونا دعوت کرد.

راه‌اندازی کمپین آموزش الکترونیک رایگان «هر کجا، هر زمان، یادگیری»

۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۰۵/ ۵ دقیقه

کمپین «هر کجا، هر زمان، یادگیری» از امروز ۱۲ اسفند ماه جاری تا ۱۵ فروردین سال آینده با محوریت ارائه آموزش های رایگان مجازی در قالب ۴۰ وبینار تخصصی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

اولین گزارش سالانه بازار مدیریت و برگزاری وبینار در ایران منتشر شد

۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۱:۰۵/ ۵ دقیقه

ایسمینار به عنوان اولین و تنها پلتفرم تخصصی مدیریت و فروش وبینار (سمینار، رویداد و کلاس آنلاین) به منظور پایش اکوسیستم آموزش وبیناری کشور تصمیم به جمع آوری داده های مربوط به وبینار در سال گذشته گرفت. حاصل این بررسی اولین نسخه فارسی و کاملا تالیفی بازار مدیریت و برگزاری وبینار سال ۱۳۹۷ در ایران است.