نوشته های مرتبط: در پردیس سامیت ۲۰۲۰ چه گذشت؟

پردیس سامیت ۲۰۲۱ رویدادی با چاشنی کرونا و خلاقیت

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۴:۰۰/ ۱۱ دقیقه

همانطور که از عکس‌ و فیلم‌های موجود از پردیس سامیت مشخص است، می‌توان گفت که این رویداد متفاوت‌ترین رویداد برگزار شده در سال ۱۳۹۹ بوده است. حال بعد از گذشت چند روز از برگزاری این رویداد، فرصت خوبی است که رویداد پردیس سامیت و دلایل شکل گیری آن را بررسی کنیم.

ادامه مسیر بزرگ شدن در پردیس سامیت ۲۰۲۱

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۰/ ۱۰ دقیقه

چهارمین رویداد پردیس سامیت به‌صورت حضوری در فضای باز و مدل کمپینگ استارتاپی در تاریخ ۱۴ و ۱۵ اسفندماه ۹۹ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

برترین شتاب‌‌دهنده‌ها و مراکز رشد اروپا در سال۲۰۲۰

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۰:۴۷/ ۵ دقیقه

مراکز رشد و شتاب‌دهنده‌ها را می‌توان مهمترین پایگاه برای شکل‌گیری و رشد فعالیت‌های استارتاپی دانست. مراکزی که با ارائه انواع خدمات مالی و مشاوره‌ای، نقش بسزایی در تحقق اقتصاد دانش‌بنیان در کشورهای مختلف ایفا می‌کنند. در همین رابطه، اروپا یکی از مناطق پیشتاز جهان در زمینه ایجاد مراکز رشد و شتاب‌دهنده‌های کارآمد دانست.

گزارش مراکز حمایت از استارتاپ‌ها

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۰:۴۳/ ۲ دقیقه

در طی سال‌های گذشته تعداد زیادی شتاب‌دهنده در ایران شروع به فعالیت کرده‌اند. با توجه به نبود تجربه قبلی در راه‌اندازی شتاب‌دهنده‌ها در کشور، این مراکز با مشکل‌های متعددی روبرو بوده و هستند.

DM Talk رویدادی برای آگاهی

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۲۴/ ۷ دقیقه

DM Talk رویدادی تخصصی در حوزه بازاریابی دیجیتال است که می‌توان آن را بزرگترین گردهمایی کامیونیتی دیجیتال مارکتینگ ایران نیز نامید.

پردیس سامیت؛ دورهمی برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۳۰/ ۴ دقیقه

گردهمایی بزرگ پردیس سامیت ۸ و ۹ آذرماه با حضور علاقه‌مندان و فعالان حوزه کارآفرینی و برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی سراسر ایران برگزار خواهد شد.

کارخانه نوآوری آزادی، نخستین شعبه پارک فناوری پردیس شد

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۰:۵۰/ ۶ دقیقه

رئیس پارک فناوری پردیس گفت: کارخانه نوآوری آزادی به عنوان نخستین شعبه پارک فناوری پردیس به فعالیت خود ادامه می دهد.