نوشته های مرتبط: نگاهی به کمپین ۳۶۰ درجه یک استارتاپ فروش بلیت

چرا از سایت فلایتیو بلیط هواپیما بخریم؟

۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۱:۳۱/ ۱۰ دقیقه

این روزها سفر با هواپیما به ویژه برای افرادی که سفرهای شغلی زیادی دارند، مثل سوار شدن به تاکسی است و خرید بلیط هواپیما مثل شارژ کارت بلیط اعتباری وسایل نقلیه‌ی عمومی‌شان است.

کمپین دلت با کجاست فلایتیو

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۲:۰۳/ ۱۴ دقیقه

«سفر» واژه‌ای است که این روزها تبدیل به مفهومی انتزاعی شده! با این‌که ویروس شاخ‌دار کووید۱۹ لذت سفر درست و حسابی را به دل همه ما گذاشته، اما پیوند سفر و خودشناسی را نمی‌توان انکار کرد. در باور ما شناخت مناطق مختلف دنیا، صخره‌ها، کوه‌ها، رودخانه‌ها و بیابان‌ها حقایق ساده‌ای از زندگی را به ما یادآور می‌شوند. حقایقی که روح کشف‌کننده و جست‌وجوگر انسان را ارضا می‌کند.

راهنمای خرید بلیط ارزان هواپیما

۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۴:۴۱/ ۵ دقیقه

چه چیزی اولویت شما در زمینه سفر است؟ دوست دارید به سرعت به مقصد خود برسید و یا از مسیر لذت ببرید؟ وسیله شخصی را برای انجام سفر انتخاب می‌کنید یا سفر با وسایل نقلیه عمومی نظیر اتوبوس، قطار و هواپیما برای شما مناسب‌تر است؟

پیش‌بینی استارتاپ‌ها از وضعیت کسب وکار در نیمه دوم سال

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۰۹:۲۵/ ۲۶ دقیقه

۶ ماه از ورود ویروس کرونا به کشور می‌گذرد و تا حدودی مردم و کسب و کارها که تازه از شوک اتفاقات سال ۹۸ خارج شده بودند، دست و پنجه نرم کردن با این ویروس را هم یاد گرفته‌اند.

حجم بلیت‌های استرداد شده تا پایان سال به ۳۰ میلیارد تومان خواهد رسید

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۹/ ۷ دقیقه

در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و خطرات و نگرانی‌های جدی که بیماری ناشی از این ویروس می‌تواند برای سلامت شهروندان به وجود آورد، وب‌سایت فلایتیو یکی از شرکت‌های شناخته‌شده فروش آنلاین بلیت قطار، هواپیما و اتوبوس از شهروندان خواسته که فعلا تا حد امکان سفر نکنند.

مستربلیط در سال جدید نونوار می‌شود

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۶:۳۲/ ۷ دقیقه

نشست خبری رونمایی از اپلیکیشن مستربلیط در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.