نوشته های مرتبط: میزان بار مجاز در سفرهای خارجی

فروش بلیط هواپیما و رزرو هتل به خدمات اپلیکیشن ایرانسل‌من اضافه شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۱:۱۰/ ۲ دقیقه

با آغاز همکاری اسنپ‌تریپ و ایرانسل، مشترکان این اپراتور تلفن همراه برای دریافت خدمات حوزه سفر و گردشگری از استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف بی‌نیاز می‌شوند و از این پس می‌توانند این خدمات را در اپلیکیشن ایرانسل من دریافت کنند.

سفر ارزان هوایی به مشهد

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۷/ ۷ دقیقه

چه کسی دوست ندارد رزرو بلیط هواپیما خود را با کمترین قیمت انجام دهد؟ به ویژه اگر بلیط هواپیما مشهد باشد. پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان برای هر کسی خوشایند است.

حجم بلیت‌های استرداد شده تا پایان سال به ۳۰ میلیارد تومان خواهد رسید

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۹/ ۷ دقیقه

در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و خطرات و نگرانی‌های جدی که بیماری ناشی از این ویروس می‌تواند برای سلامت شهروندان به وجود آورد، وب‌سایت فلایتیو یکی از شرکت‌های شناخته‌شده فروش آنلاین بلیت قطار، هواپیما و اتوبوس از شهروندان خواسته که فعلا تا حد امکان سفر نکنند.

نگاهی به کمپین ۳۶۰ درجه یک استارتاپ فروش بلیت

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۷:۳۵/ ۳ دقیقه

بگیر و برو: بازگشت فلایتیو به بیلبوردهای شهر

وزارت نیرو از محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده می‌کند

۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۵:۲۶/ ۵ دقیقه

صبح امروز (۱۰ دی‌ماه) رضا اردکانیان، وزیر نیرو به همراه جمعی از معاونان و مدیران این وزارت‌خانه از کارخانه نوآوری آزادی و مراکز مستقر در آن بازدید کرد.

حمایت‌های حقوقی و قانونی از شرکت‌های دانش بنیان باید مورد توجه سه قوه قرار بگیرد

۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۹/ ۳ دقیقه

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور صبح امروز (یکشنبه ۸ دی‌ماه) از کارخانه نوآوری آزادی و شرکت‌های مستقر در آن بازدید کرد.

ارزان ترین بلیط هواپیما پاریس

۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۲۰:۱۶/ ۷ دقیقه

شهر رویایی پاریس، پایتخت فرانسه یکی از بزرگترین و محبوب ترین شهر های جهان است، که سالانه میزبان چندین میلیون مسافر از سراسر جهان می باشد.

فلایتیو؛ داستان موفقیت یک استارتاپ ۲۰۰ میلیارد تومانی

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۳/ ۵۵ دقیقه

آکادمی فروش وب‌سایتی علمی در زمینه استارت‌آپ‌هاست. این وب‌سایت در بخش گفت‌وگو با کسب‌وکارهای ایرانی این هفته خود به سراغ استارتاپ فلایتیو رفته است که در ادامه می‌خوانیم.