نوشته های مرتبط: برندهای ایرانی در تلاش برای افزایش محبوبیت در فضای آنلاین

دیجی‌کالا ادعا کرد: ۳ساعته ماست و پنیر را دست مشتریان می‌رسانیم!

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۰۹/ ۷ دقیقه

بیش از 10 هزار محصول در حوزه مواد غذایی تندمصرف به سایت دیجی‌کالا اضافه خوهد شد

دیجی‌کالا به دنیای فین‌تک وارد می‌شود

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۴۱/ ۸ دقیقه

شب گذشته در نشست خبری دیجی‌کالا اعلام شد: «استارت‌آپ هماپی در گروه دیجی‌کالا ادغام و برند دیجی‌پی خلق شد.» به گفته مدیران دیجی‌کالا ادغام استارت‌آپ هماپی در گروه دیجی‌کالا در راستای سیاست حمایت از استارت‌آپ‌های موفق و ورود گروه دیجی‌کالا به حوزه‌های گوناگون صورت پذیرفته است.

رونمایی از اولین کتابخوان فارسی

۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۲/ ۶ دقیقه

دیجیکالا در یک نشست خبری در شهر کتاب مرکزی تهران از اولین محصول فیزیکی خود و اولین کتاب خوان الکترونیک ایرانی فیدیبوک رونمایی کرد.

تحقق حمایت از کالای ایرانی با تغییر مدل کسب‌وکار

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۹:۴۴/ ۱۵ دقیقه

یک پژوهشگر کسب وکار فناوری اطلاعات معتقد است که تغییر مدل کسب و کار شرکت ها و استارتاپ های فعال حوزه فناوری اطلاعات می‌تواند به اهداف شعار «حمایت از کالای ایرانی» بیانجامد.

حمایت از استارت‌آپ‌ها، حمایت از کالای ایرانی است

۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۶:۴۵/ ۳ دقیقه

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با تاکید بر توسعه استارت‌آپ‌ها گفت: استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان فی النفسه موضوع حمایت از کالای ایرانی هستند.

کالای ایرانی، محصول تمام استارت‌آپ‌های ایرانی

۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۲:۰۰/ ۱۰ دقیقه

چرا محصول همه استارت‌آپ‌های ایرانی، «کالای ایرانی» به حساب می‌آیند و چرا باید از آنها حمایت کرد؟

مسئولیت حمایت از استارت‌آپی‌ها در سال حمایت از کالای ایرانی

۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

چرا مردم و مسئولان در برابر کسب‌وکارهای نوپای استارت‌آپی و فعالان این عرصه در سال حمایت از کالای ایرانی وظیفه حمایت دارند؟

اگر دیجی‌کالا نبود؟!

۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

در این مطلب به بررسی مزیت‌های استارت‌آپ‌ها در کشور و این دیدگاه که «اگر نبودند چه اتفاقی رخ می‌داد؟» خواهیم پرداخت.