نوشته های مرتبط: برندهای ایرانی در تلاش برای افزایش محبوبیت در فضای آنلاین

روش‌های رایج برای ارزش‌گذاری استارتاپ‌ها چیست؟

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۸:۱۸/ ۷ دقیقه

کارگاه پیشرفته ارزش‌گذاری استارتاپ‌ها به همت آکادمی دیجی‌کالا در تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۹۸ در مرکز نوآوری دیجی‌کالانکست واقع در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.

رویداد بلاک‌چین ایران برگزار شد

۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۸:۰۰/ ۴ دقیقه

دومین روز از رویداد بلاک‌چین، روز ۷ مهر ۹۸ در مرکز همایش‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

علی سمساریلر مدیرعامل سرآوا شد

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۲۱:۱۷/ ۲ دقیقه

علی سمساریلر در گفت‌وگو با آی‌تی‌ایران انتخاب خود را به عنوان مدیرعامل جدید سرآوا تایید کرد.

سمینار آینده هوش مصنوعی در صنعت و تجارت ایران برگزار شد

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۴:۳۸/ ۴ دقیقه

سمینار آینده هوش مصنوعی در صنعت و تجارت ایران روز سه‌شنبه ۱۲ شهریور در مرکز نوآوری دیجی‌کالا نکست، واقع در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.

هزار کسب‌وکار صنایع دستی در مارکت پلیس دیجی‌کالا حضور دارند

۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۱:۵۸/ ۵ دقیقه

امیرحسن موسوی در حاشیه سی‌ودمین نمایشگاه صنایع دستی تهران از حضور هزار کسب‌وکار صنایع دستی در مارکت پلیس دیجی‌کالا خبر داد.

سمینار آینده هوش‌ مصنوعی در صنعت و تجارت ایران

۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۷:۰۹/ ۴ دقیقه

سمینار آینده هوش‌مصنوعی در صنعت و تجارت ایران در تاریخ ۱۲ شهریور از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در کارخانه نوآوری آزادی، سوله دیجی‌کالانکست برگزار می‌شود.

گردشی در غرفه دیجی‌کالا در نمایشگاه الکامپ

۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۴:۴۳/ ۲ دقیقه

گروه دیجی‌کالا، شامل دیجی‌کالا فِرش (سوپرمارکت دیجی‌کالا)، فیدیبو، دیجی‌پی، دیجی‌کالانکست، ادرو و فاینال تارگت برای لولین بار در نمایشگاه الکامپ حضور یافت.

چگونه در صنعت تجارت الکترونیک رشد کنیم؟

۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۲:۴۶/ ۷ دقیقه

آناهیتا نیشابوری در کارگاه دیجی‌کالا در نمایشگاه الکامپ، از تجربیات خود برای موفق شدن در کار گفت.