نوشته های مرتبط: ثبات قیمت‌ها در دیجی‌کالا

چگونه سیستم مدیریت شکایت مشتری، طراحی کنیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.

واحد رسیدگی به شکایات مشتری، به برند شما اعتبار می‌بخشد

۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.

تور استارت‌آپی شهردار تهران و معاون علمی‌وفناوری رییس جمهور

۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۰/ ۰ دقیقه

بازدید محمدعلی نجفی، شهردار تهران و سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، روز چهارشنبه ۶ دی ماه از بخشی از اکوسیستم استارت‌آپی ایران

معادله ارزش مشتری، کسب‌وکار شما را در ذهن مشتریان حک می‌کند

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

معادله ارزش مشتری به شما کمک می‌کند تا تمامی جنبه‌های کسب‌وکار خود را بر اساس تجربه مشتریان بررسی کنید و بهبود دهید.

کار گروهی، سنگ بنای فرهنگ سازمانی موفق

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۰۰/ ۲ دقیقه

در یک استارت‌آپ باید فرهنگی حاکم باشد که تاکید بر کار گروهی دارد. همه اعضای یک تیم استارت‌آپی باید بدانند که تنها با همکاری موثر می‌توان به اهداف شرکت رسید.

١٠ كارآفرين استارت‌آپی برتر ايران به انتخاب نوپانا

۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۱:۰۰/ ۳۰ دقیقه

در این مطلب به معرفی ۱۰ کارآفرین برتر استارت‌آپی می‌پردازیم که این روزها صحبت موفقیت‌شان بر سر زبان‌هاست.

در نخستین انتخابات اتحادیه کسب‌وکار‌های‌ مجازی چه گذشت؟

۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۵/ ۹ دقیقه

روز دوشنبه، سی‌ام مرداد ماه، پس از بحث‌های فراوان، انتخابات نخستین دوره‌ اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی در اتاق اصناف ایران برگزار شد.

دیجی‌کالا دومین سایت پربازدید ایران

۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۵:۴۵/ ۳ دقیقه

طبق آخرین آمار از سایت تحلیلی الکسا، دیجی‌کالا پس از گوگل در رده دوم پربازدیدترین سایت‌های ایران قرار گرفته است.