نوشته های مرتبط: ثبات قیمت‌ها در دیجی‌کالا

رونمایی از اولین کتابخوان فارسی

۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۲/ ۶ دقیقه

دیجیکالا در یک نشست خبری در شهر کتاب مرکزی تهران از اولین محصول فیزیکی خود و اولین کتاب خوان الکترونیک ایرانی فیدیبوک رونمایی کرد.

اگر دیجی‌کالا نبود؟!

۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

در این مطلب به بررسی مزیت‌های استارت‌آپ‌ها در کشور و این دیدگاه که «اگر نبودند چه اتفاقی رخ می‌داد؟» خواهیم پرداخت.

کاریکاتور: قطار استارت‌‌آپی ایران

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۷/ ۱ دقیقه

قطار در حال حرکت استارت‌آپی ایران و ماجراهای اطرافش

حمایت از توانمندی‌های داخلی یا واگذاری میدان به دشمن؟

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۷:۰۵/ ۱۱ دقیقه

در این یادداشت با نگاه به پنج نکته از بیانات رهبر انقلاب، اهمیت حمایت از ظرفیت‌های داخلی «اقتصاد دیجیتال» را بررسی خواهیم کرد.

وقتی دیجی‌کالا نقد و بررسی ویدیویی خودرو می‌سازد!

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۰:۲۵/ ۴ دقیقه

«رینگ اسپرت» نام یک مجموعه ویدیویی ساخت دیجی‌کالا است که چهارشنبه هر هفته، راس ساعت ۲۱ در سایت دیجی‌کالا مگ و کانال‌های آپارات و یوتیوب دیجی‌کالا منتشر می‌شود.

⁣سرمایه‌گذاری‌های سرآوا، شفاف و واقعی است⁣

۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۴:۴۹/ ۲۸ دقیقه

گفت‌وگوی اختصاصی با سعید رحمانی، مدیر‌عامل سرآوا درباره انتقادها و ابهامات پیرامون سرمایه‌گذاری‌های خارجی دردیجی‌کالا ‌و کافه‌بازار

الفبای موفقیت استارت‌آپی به زبان مادری

۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۰:۱۶/ ۴۱ دقیقه

دیجی‌کالا از جمله‌ی موفق‌ترین کسب و کارهای نوپای ایرانی یا استارتاپی است که طی بیش از یک دهه فعالیت خود پله پله رشد کرده و موفق شده تا به بزرگ‌ترین خرده‌فروشی اینترنتی خاورمیانه تبدیل شود.

پاسخگویی به شکایت‌های مشتریان، فرصت طلایی بهبود کسب‌وکار

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.