نوشته های مرتبط: همراه با فروشندگان دیجی‌کالا در همه ایران

یلدای کارآفرینان استارت‌آپی

۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۸:۲۹/ ۳۹ دقیقه

بزرگترین گردهمایی اعضای اکوسیستم کارآفرینی ایران در برج میلاد برگزار شد.

همه آنچه درباره «مارکت پلیس» باید بدانید

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۴:۰۰/ ۳۰ دقیقه

«مارکت‌پلیس»، یا در زبان پارسی «بازار» و «بازارچه»، اصطلاحا به مکانی گفته می‌شود که در آن چندین فروشنده برای فروش محصولات خود گرد هم آمده اند و خریداران می‌توانند با بررسی محصولات آنها، آنچه نیاز دارند را تهیه کنند.

تمرکز آتشین دیجی‌کالا بر نظارت و کنترل قیمت و کیفیت

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۹:۳۲/ ۷ دقیقه

دیروز عصر (۲۴ آذر ماه) در مراسمی دیجی‌کالا ضمن معرفی برترین‌های دیجی‌کالا مگ و برندهای برگزیده در این فروشگاه از نگاه کاربران، برنامه‌های جدید این فروشگاه آنلاین از جمله بازدید کاربران از مرکز پردازش دیجی‌کالا را نیز اعلام کرد.

جشن خرید اینترنتی ایران، رویداد یلدای ۹۷ دیجی‌کالا

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۹:۲۲/ ۶ دقیقه

دیجی‌کالا امسال هم به سنت سال‌های گذشته بزرگترین رویداد خرید اینترنتی کشور را در آستانه‌ی یلدا و روز خرید اینترنتی ایرانیان از تاریخ 27 تا 30 آذر 97 برگزار می‌کند.

مسابقه‌ جام برترین‌های دیجی‌کالا مگ

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۲۲/ ۳ دقیقه

جام برترین‌های دیجی‌کالا مگ سال ۲۰۱۸، دوشنبه ۱۲ آذر ۹۷ شروع شد و تا یک هفته ادامه دارد. برندگان این مسابقه، هرکدام یک گوشی هوشمند آنر ۹ لایت به خانه می‌برند.

دیجی‌کالا آمار فروش برندهای ایرانی را افزایش داده است

۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۳/ ۳ دقیقه

در پلتفرم مارکت‌پلیس دیجی‌کالا نرخ رشد سهم برندهای ایرانی از فزوردین تا آبان ۱۳۹۷، بسیار قابل توجه بوده است.

ابزارهای جدید دیجی‌کالا برای کنترل قیمت‌ها

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۳/ ۳ دقیقه

بیانیه دیجی‌کالا در زمینه بهبود و توسعه‌ ابزارهای نظارتی و کنترل بیشتر بر قیمت‌های فروشندگان در پلتفرم مارکت‌پِلیس

توسعه‌ اقتصادی کشور در گرو حمایت از تولید ملی است

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۰/ ۱۳ دقیقه

بی شک، معرفی کالاهای ساخت ایران می‌تواند فضایی برای توسعه‌ای موفق در کشور ایجاد کند و برندهای شایسته‌ ایرانی را مورد توجه قرار دهد. همچنین حمایت از تولیدات باکیفیت ایرانی، زیربنایی برای انسجام سرمایه‌های اقتصادی، انسانی و بازار کار خواهد بود. بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی با برندهایی که نام آنها را کمتر شنیده ایم وجود دارند که کالاهایی مشابه برندهای خارجی تولید می کنند اما به این علت که مجالی برای معرفی نداشته اند از گردونه رقابت با سایر کالاها خارج شده و برند خارجی با اقبال مصرف کننده ایرانی مواجه شده است.