نوشته های مرتبط: دانشگاه آزاد اسلامی از رویداد فضایی منظومه حمایت می‌کند

حمایت پارک علم و فناوری پردیس از رویداد منظومه

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۶:۲۴/ ۲ دقیقه

پارک علم و فناوری ایران از ارتقای کارآفرینی در صنعت فضایی با سازمان نوآوری فضایی ایران حمایت می‌کند.

منظومه؛ چالش طراحی منظومه ماهواره‌ای

۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۳:۰۰/ ۶ دقیقه

رویداد مسابقه‌محور «چالش طراحی منظومه ماهواره ای» با حمایت سازمان فضایی و پژوهشگاه فضایی ایران مهر ماه ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

کسب‌وکارهای دانش‌بنیان در زمینه اطلاعات مکانی توسعه می‌یابد

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۱:۱۵/ ۴ دقیقه

با امضای تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان نقشه‌برداری کشور، کسب‌وکارهای دانش‌بنیان در زمینه اطلاعات مکانی و مهندسی نقشه‌برداری در کشور توسعه می‌یابد.

شرایط سرمایه‌گذاری دیجی‌کالا نکست روی استارت‌آپ‌های فضایی

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۷:۰۵/ ۳ دقیقه

امیر صالحی، مدیرعامل دیجی کالا نکست طی مصاحبه‌ای با اسپاش در حاشیه نمایشگاه الکامپ، اظهار کرد: « استارت‌آپ‌های فضایی که بتوانند در استخراج و تحلیل داده‌های کلان قابل استفاده برای تحلیل رفتار مشتریان کمک کنند مورد حمایت دیجی‌کالا نکست قرار خواهند گرفت.»

دانشگاه آزاد اسلامی بستری مناسب برای پرورش نخبگان کشور

۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۴:۱۴/ ۱۳ دقیقه

وقتی صحبت از نخبگان و پروژه های دانش بنیان میشود، همیشه ذهن ها به سمت دانشگاه های دولتی و مدال آوران مسابقات علمی میرود ولی هیچگاه از دستاوردهای صنعتی نوآورانه‌ای که دانشجویان هریک از واحد های دانشگاه آزاد کسب کرده‌اند، صحبتی نمی‌شود.

تاسیس اولین فراصندوق سرمایه گذاری کشور با همکاری دانشگاه آزاد

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۴/ ۲ دقیقه

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی اولین فرا صندوق سرمایه‌گذاری در کشور با همکاری این دانشگاه خبر داد.

حمایت از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان

۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۷/ ۸ دقیقه

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یکی از اولویت های معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی، حمایت حداکثری از استارت‌آپ ها و شرکت های دانش بنیان، هسته ها و واحدهای فناور است و برگزاری این رویداد، در قالب اجرای این سیاست‌هاست‌.

حمایت از کسب‌وکارهای نوپا در دستور کار دانشگاه آزاد

۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۶/ ۴ دقیقه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب از آمادگی مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی برای حمایت از کسب‌وکارهای نوپا رفع مسائل و مشکلات در این حوزه خبر داد.