نوشته های مرتبط: فین‌وی (FinWay)، مجموعه رویدادهای آموزشی در حوزه آموزش فناوری‌های مالی

دیجی‎‌نکست سرمایه‌گذاری می‌کند

۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۵/ ۴ دقیقه

راه ابریشم استارتاپ‌ها برای ورود به بازار بزرگترین گروه تجارت الکترونیک ایران

پلنت همکار رسمی موسسه دیجیتال اینشورر

۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۱۶:۲۰/ ۳ دقیقه

پلنت به عنوان اولین مرکز نوآوری بیمه و مالی از ایران به عنوان همکار رسمی شعبه ترکیه موسسه دیجیتال اینشورر (TDI) شناخته شده است.

انتخابات اتحادیه از طرف اتاق اصناف برنامه‌ریزی شده است

۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۸/ ۴۸ دقیقه

نشست خبری ائتلاف تاد با حضور نمایندگان اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی صبح روز شنبه ۱۷ اردیبهشت باهدف بررسی دلایل طرح تفکیک اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی از طرف وزارت صمت برگزار شد.

حمایت قانونی، برگ برنده کسب‌وکار

۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۹/ ۱۱ دقیقه

هر کسب‌وکاری شاید روی کاغذ و بر اساس آمارهای ذهنی به طور انفرادی و بدون حضور در اتحادیه‌ای امکان ادامه حیات و فعالیت داشته باشد، اما حقیقت چیز دیگری است. در جریان کسب‌وکار حمایت‌های حقوقی و قانونی اتحادیه‌ها از کسب‌وکارها به پشتوانه‌ای مهم مبدل خواهد شد که در صورت نبود آن در بزنگاه‌های حساس ادامه کار دشوار و پیچیده می‌شود.

اولین رویداد جذب سرمایه در حوزه نوآوری‌های حقوقی و قضایی برگزار شد

۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۹:۲۳/ ۷ دقیقه

اولین رویداد جذب سرمایه حوزه نوآوری‌های حقوقی قضایی با هدف ارتباط با سرمایه‌گذاران و جذب سرمایه، سه‌شنبه ۳۰ فروردین ماه توسط پردیس نوآوری حقوقی و قضایی و گروه پیشگامان کارآفرینی کارن، در سالن سلام برگزار شد.

نخستین فصل‌نامه «پایش محیط فین‌تک» منتشر شد

۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۰۸:۴۶/ ۳ دقیقه

اولین گزارش فصلی در حوزه فین‌تک با هدف تجمیع و تحلیل اطلاعات و اتفاقات حوزه فین‌تک در ایران و جهان به همت شرکت جیرینگ انتشار یافت.

سرمایه‌گذاری دیجی‌نکست بر استارتاپ دژینو

۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۵/ ۶ دقیقه

دژینو پلتفرم کشف و جلوگیری از تقلب در کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین با استفاده از هوش مصنوعی است. فعالیت اصلی این استارتاپ را می‌توان در حوزه Marketing Technlogy وCyber Security دسته‌بندی کرد. ماموریت اصلی این استارتاپ توسعه سرویس‌های جدید با استفاده از دانش و تکنولوژی روز به منظور جلوگیری از انجام تقلب در تبلیغات و امن کردن فضای آنلاین است.

چهارمین نشست سرمایه‌گذاری فناوری TIM ۲۰۲۲ افتتاح شد

۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۳/ ۶ دقیقه

افتتاحیه چهارمین نشست سرمایه‌گذاری فناوری TIM 2022 با حضور نمایندگانی از کشورهای عضو سازمان D-8 ، سرمایه‌گذاران، شرکت ها و استارتاپ های فعال در حوزه فناوری، بصورت حضوری و با پخش برخی برنامه ها برای مهمانان مجازی در پارک فناوری پردیس برگزار شد. برنامه های این نشست طی امروز و فردا (۲ و ۳ اسفند ماه) ادامه خواهد داشت.