نوشته های مرتبط: سمینار آینده هوش مصنوعی در صنعت و تجارت ایران برگزار شد

بازدید سخنگوی کمیسیون صنایع از بزرگترین مرکز پردازش کالای خاورمیانه

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۹:۱۴/ ۳ دقیقه

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با مثبت ارزیابی کردن اشتغالزایی مستقیم برای ۵ هزار نفر در فروشگاه دیجی‌کالا، گفت:این فروشگاه دارای تنوع کالا قابل توجهی است و مرکز پردازش آن توانایی پردازش کالاها فراوانی را در روز دارد.

نخستین گزارش سالانه دیجی‌کالا منتشر شد

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۵/ ۱۰ دقیقه

کتاب گزارش سال ۹۸ دیجی‌کالا روز دوشنبه ۳۰ تیر ماه در رویدادی آنلاین با حضور سعید و حمید محمدی، بنیان‌گذاران و مدیران عامل گروه‌ دیجی‌کالا رونمایی و منتشر شد.

دولت مسیر استارتاپ‌ها را برای ورود به بورس هموار کند

۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۵۳/ ۴ دقیقه

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت باید به حمایت از شرکت‌های استارتاپی در بورس تن دهد چراکه رونق اقتصادی در حمایت از اقتصاد دیجیتال نهفته است.

به جای اتهام‌زنی بیهوده از ظرفیت دیجی‌کالا استفاده کنید

۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۶/ ۷ دقیقه

نمایندگان مجلس: در شرایط بحران بی‌دلیل به کسب و کارهای استارتاپی همچون دیجی‌کالا اتهام وارد نکنیم و باید فداکاری‌های آنها حمایت شود.

گزارش صداوسیما درباره احتکار ماسک توسط دیجی‌کالا کذب است

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۱/ ۵ دقیقه

دیجی کالا طی بیانیه‌ای با عذرخواهی از ۸ هزار مشتری خود که از نقاط دور و نزدیک کشور این ۳۴ هزار ماسک‌ را خریداری کرده بودند، اعلام کرده که این ماسک‌ها هم اکنون در اختیار معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت، قرار دارد و در نتیجه قادر به ارسال سفارش آنها نیست.

زیرساخت تکنولوژی کسب‌وکارهای هوش مصنوعی حمایت می‌شود

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۱:۱۶/ ۴ دقیقه

تامین نیازهای کشور در حوزه هوش مصنوعی یکی از دغدغه‌های اصلی فعالان این حوزه است. همین هدف هم دلیلی شد بر این‌که ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با انتشار فراخوانی حمایت خود را از طرح‌های فناورانه تولید پیکره در حوزه هوش مصنوعی اعلام کند.

پیش‌نیاز رشد در چهارمین انقلاب صنعتی

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۲:۴۴/ ۱۲ دقیقه

امروزه، افراد فقط با تخصص در یک رشته نمی‌توانند در دنیای کسب‌وکار موفق شوند و به مجموعه‌ای از مهارت‌های اصلی و فرعی نیاز دارند.

چت‌بات و چگونگی استفاده از آن در کسب‌وکار

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۰:۴۳/ ۹ دقیقه

کوونتا استارتاپی است که با کمک هوش مصنوعی، مکالمات انسانی را به حالت گفتاری و نوشتاری تقلید کرده و به طور خودکار با مشتریان آنلاین چت می‌کند.