نوشته های مرتبط: آغاز ثبت‌نام سومین آزمون استخدام بخش خصوصی

چالش اشتغال با مشارکت شرکت‌های بخش خصوصی رفع می‌شود

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۵:۳۸/ ۸ دقیقه

مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما صبح امروز میزبان جمعی از مدیران شرکت‌های دانش بنیان، شرکت‌های صنعتی و سازمان‌های مختلف بخش خصوصی بود که برای شرکت در «مجمع هماهنگی بخش خصوصی با محوریت ارزیابی و توانمندسازی سرمایه انسانی در دوران شیوع کرونا» آمده بودند. همچنین همزمان با این برنامه چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی افتتاح شد.

بنیان‌گذار جوان یک شرکت دانش بنیان کارآفرین برتر شناخته شد

۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۸:۲۶/ ۳ دقیقه

آیین اختتامیه هفته جهانی کارآفرینی در حالی برگزار شد که از بنیانگذار مجموعه دانش بنیان فن‌ آورد، توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان کارآفرین برتر سال تقدیر شد.

امریه و پروژه، جایگزین سربازی برای برگزیدگان آزمون استخدام بخش خصوصی می‌شود

۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۲:۱۷/ ۵ دقیقه

در نشست آغاز بهره‌برداری از سامانه تامین نیروی انسانی برای شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور توسط شبکه نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام شد که امکان استفاده از خدمات امریه و پروژه جایگزین سربازی برای برگزیدگان سومین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی فراهم شده است.

تحریم‌ها باعث شده بسیاری از شرکت‌ها به بازارهای جدیدی دست یابند

۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۲/ ۴ دقیقه

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: تحریم‌ها باعث شده بسیاری از شرکت‌ها به بازارهای جدیدی دست یابند.

مبارزه با تحریم‌های آمریکا با ارائه خدمات تخصصی رایگان به شرکت‌های تحریم شده است

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۴۹/ ۲ دقیقه

محمد حسین قمری مدیرعامل موسسه مجری برگزاری مسابقات تخصصی حل مساله فن آورد و آزمون استخدام بخش خصوصی کشور طی نامه ای به حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اعلام کرد این شرکت می تواند از خدمات تامین نیروی انسانی متخصص و کارآمد و همچنین حل مسایل تخصصی خود در مسابقه فن آورد مورد تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به مدت یک سال رایگان استفاده نماید.

بهره‌مندی برگزیدگان مرحله اول آزمون استخدام بخش خصوصی از دو طرح جایگزین خدمت سربازی

۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۵۰/ ۴ دقیقه

در ادامه حمایت‌ها از دومین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، شبکه نوآوری تهران (tinet) وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اعلام کرد در راستای رسالت خود، 6 امتیاز ویژه برای برگزیدگان مرحله نخست آزمون استخدام بخش خصوصی در نظر گرفته است که ازجمله آن‌ها عضویت مستقیم در tinet و امکان استفاده از طرح پروژه جایگزین یا طرح امریه به‌جای خدمت سربازی است.