نوشته های مرتبط: فیناپ مشهد رویدادی برای یادگیری و تعامل در حوزۀ فین‌تک

بررسی آینده پرداخت‌های اعتباری در هفدهمین رویداد فیناپ

۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۲:۵۸/ ۶ دقیقه

هفدهمین رویداد فیناپ پنج‌شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ به موضوع BNPL و آینده پرداخت‌های اعتباری می‌پردازد.

نخستین فصل‌نامه «پایش محیط فین‌تک» منتشر شد

۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۰۸:۴۶/ ۳ دقیقه

اولین گزارش فصلی در حوزه فین‌تک با هدف تجمیع و تحلیل اطلاعات و اتفاقات حوزه فین‌تک در ایران و جهان به همت شرکت جیرینگ انتشار یافت.

برترین‌های فین‌تک ایران در سال ۱۴۰۰ چه کسانی خواهند بود؟

۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۸:۰۹/ ۴ دقیقه

فراخوان سومین دوره از جشنواره نهال فین‌تک آغاز شده است و تا ۱۵ بهمن ادامه دارد. جشنواره «نهال فین‌تک» رویدادی است که در پایان هر سال با پرداختن به موضوع فین‌تک در ایران و معرفی مجموعه‌ای از محصول، راهکار و افراد موثر در این حوزه می‌کوشد بارقه نوری برای رشد نوآورانه این صنعت باشد.

در رویداد شانزدهم فیناپ از یک نئوبانک رونمایی می‌شود

۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۱:۴۲/ ۵ دقیقه

شانزدهمین رویداد فیناپ با موضوع نئوبانک پنجشنبه ۲۷ آبان از ساعت ۱۳ الی ۱۸ در مرکز نوآوری های‌وب به‌صورت هیبرید (حضوری و آنلاین) برگزار می‌شود.

«نوآوری» حلقه مفقوده صنعت اینشورتک در ایران است

۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۳:۰۰/ ۱۶ دقیقه

پانزدهمین رویداد فین‌تکی فیناپ پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ با موضوع «اینشورتک» و با حضور صاحب‌نظران و متخصصان فناوری‌های نوین بیمه در مرکز نوآفرینی پلنت از ساعت ۱۳ تا ۱۸ به‌صورت آنلاین وهمراه با رونمایی از خدمت جدید بیمیتو و ازکی برگزار شد.

پانزدهمین رویداد فیناپ به موضوع اینشورتک می‌پردازد

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۲۰:۲۵/ ۴ دقیقه

استیج پانزدهمین رویداد فیناپ پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ میزبان صاحب‌نظران و متخصصان صنعت بیمه و فناوری‌های بیمه خواهد بود و شرکت‌کننده‌ها مانند رویدادهای گذشته فیناپ، این رویداد را نیز می‌تواننر از طریق بسترهای پخش زنده تماشا کنند.

مراسم معرفی منتخبان دومین جشنواره نهال فین‌تک برگزار شد

۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۰/ ۷ دقیقه

استارتاپ‌های سیگنال، یوآیدی و لندو به عنوان استارتاپ‌های منتخب دومین جشنواره نهال فین‌تک برگزیده شدند. مجموعه فینوا نیز در دومین جشنواره نهال فین‌تک به عنوان نهاد منتخب تاثیرگذار برگزیده شد.

بحران اقتصادی پساکرونا بدون فناوری چگونه خواهد بود؟

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۱/ ۸ دقیقه

درحالی‌که جهان قبل از شیوع بیماری همه‌گیر کووید-۱۹ نیز شاهد پیشرفت و استفاده گسترده‌ای از فناوری‌های دیجیتال بود، بنا به گزارش پژوهشگاه فضای مجازی، بسیاری از کارشناسان، در مورد آینده بانکداری معتقدند اگر راهکارهای مناسب به ویژه دیجیتالی شدن تسریع نشود، بحران ناشی از بیماری همه‌گیر طولانی‌تر خواهد شد.