نوشته های مرتبط: دسترسی کاربران ایرانی به شبکه‌های مجازی از جمله توییتر ضامن امنیت ملی است

استارت‌آپ‌ها بهترین راه کمک‌رسانی به مردم در مواقع بحران

۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۳/ ۴ دقیقه

سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور گفت: بهترین راه تسریع در کمک‌رسانی به مردم در مواقع بحران استفاده صحیح از استارت‌آپ‌ها و اعتماد به جوانان فعال در این عرصه است.

ماهواره‌سازی فله‌ای در ایران

۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۸:۵۰/ ۱۳ دقیقه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات چندی پیش طی اظهار نظری در شبکه توئیتر اعلام کرد در حال حاضر ایران ۶ ماهواره آماده پرتاب دارد و متعاقب آن باید سرعت ارسال ماهواره به مدار نیز توسط کشورمان افزایش یابد.

عدم ارائه اسناد تخلف۹۰ درصدی ۵۰۰ شرکت ارزش افزوده توسط وزارت ارتباطات

۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۲۰:۴۷/ ۴ دقیقه

جاویدنیا گفت: سئوال اینجاست که اگر وزارت ارتباطات در همان زمان به کلاهبردار بودن شرکت‌های ارزش افزوده پی برده بوده چرا نامه و مستنداتی درخصوص این تخلفات ۹۰ درصدی ٥٠٠ شرکت فعال این حوزه دریافت نکردیم.

چه نوع محتوایی برای انتشار در لینکدین مناسب است؟

۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۳:۱۳/ ۹ دقیقه

شاید برای بسیاری از ما لینکدین مانند یک سایت کاریابی به نظر برسد و یا یک شبکه اجتماعی که وقت خود را در آن سپری کنیم. اما در حقیقت می‌تواند بسیار مهم‌ و مؤثرتر از این دو باشد.

ارائه گواهی‌نامه یکساله به استارتاپ‌ها

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۶:۵۴/ ۲ دقیقه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به طور میانگین مجوزهای استارت‌آپی یک ساله هستند که اگر استارتاپ مشکلی نداشته باشد و صلاحیتش دوباره تایید شود، این گواهی تمدید می‌شود.

آینده از آن اقتصاد دیجیتال است

۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۹/ ۱۳ دقیقه

وزیر ارتباطات نسبت به برخی انتقادات به فضای مجازی و شبکه ملی اطلاعات در عصر دیجیتال پاسخ داد و گفت: وزارت ارتباطات مسئول همه ابعاد تحول دیجیتال نیست