نوشته های مرتبط: حمایت ویژه از استارتاپ‌ها با تدارک برنامه‌های خاص

حکم پلمپ اسپید از طرف شهرداری تهران

۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۷/ ۵ دقیقه

روز ۲۴ اسفند ۹۸ خبرهای خوشی در رابطه با اکوسیستم استارتاپی ایران به گوش نرسید و مهدی خادمی مقدم بنیانگذار اسپید طی یک پست و استوری در اینستاگرام شخصی خود، خبر از پلمپ شدن دفتر اسپید توسط شهرداری داد.

تهران دو گام به سوی شهر هوشمند و پاک پیش رفت

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۱:۵۲/ ۱۲ دقیقه

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و شهردار تهران با امضای دو تفاهم‌نامه همکاری، برای «شناسایی پهنه‌های شهری برای ایجاد مراکز نوآوری» و همچنین را‌ه‌اندازی«مرکز نوآوری فناوری‌های پیشرفته حمل و نقل» توافق کردند.

رویداد نیاز شهرنوآور و توسعه کسب‌وکارهای فناورانه بر پایه داده

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۵:۱۹/ ۳ دقیقه

رویداد «شهرنوآور و توسعه کسب و کارهای فناورانه بر پایه داده»، به عنوان چهارمین رویداد از سلسله رویدادهای ارائه نیازهای فناورانه و نوآورانه شهرداری تهران، ۱۲ آذر ماه در کارخانه نوآوری آزادی برگزار می‌شود.

وزارت ارتباطات گزارش عملکردش درباره فیلترینگ را منتشر کند

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۲:۰۷/ ۱۳ دقیقه

رضا الفت نسب: «متاسفانه مطلع شدیم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که مسئولیت تخصصی دارد، در زمینه ثبت نظر کارشناسی در پنل نظارت با کمیته فیلترینگ همکاری لازم را انجام نمی‌دهد.»

شهرداری از هر سفر ۲ درصد عوارض از تاکسی‌های اینترنتی می‌گیرد

۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۳:۱۳/ ۱۰ دقیقه

دستورالعمل جدید برای تاکسی‌های اینترنتی و شرایط فعالیت آنها ابلاغ شد که در پی آن تاکسی‌های اینترنتی برای هر سفر باید ۲درصد عوارض به شهرداری بپردازند.

آتش‌نشانی به سرویس‌ موقعیت‌یابی متصل می‌شود

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۳:۰۵/ ۴ دقیقه

رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران از اتصال سازمان آتش‌نشانی به سرویس موقعیت‌یابی در یک ماه آینده خبر داد.

ردیف بودجه‌ای مجزا برای حمایت از سرمایه‌گذاران استارتاپی در نظر گرفته شود

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۰:۵۸/ ۷ دقیقه

عضو فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه کسب‌وکارهای نوپا با ایجاد مشاغل بسیار، جوانان تحصیلکرده را جذب باز کار کرده‌اند، پیشنهاد داد: ردیف بودجه‌ای مجزا برای حمایت از سرمایه‌گذاران استارتاپی در نظر گرفته شود چراکه گسترش استارتاپ‌ها به کاهش نرخ بیکاری و تقویت اقتصاد مقاومتی در شرایط جنگ اقتصادی کمک می‌کند.