نوشته های مرتبط: مرکز نوآوری ایران زمین عضو جدیدی از اکوسیستم استارتاپی کشور است

اقدام انحصاری «بیمه مرکزی» به نابودی شرکت‌های دانش بنیان بیمه منجر خواهد شد

۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۲۲:۳۸/ ۶ دقیقه

خبر ایجاد یک سامانه انحصاری به ظاهر خصوصی توسط بیمه مرکزی طی روزهای اخیر نگرانی بسیاری برای فعالان استارتاپی و شرکتهای دانش‌بنیان در این عرصه ایجاد کرده است.

نخستین فصل‌نامه «پایش محیط فین‌تک» منتشر شد

۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۰۸:۴۶/ ۳ دقیقه

اولین گزارش فصلی در حوزه فین‌تک با هدف تجمیع و تحلیل اطلاعات و اتفاقات حوزه فین‌تک در ایران و جهان به همت شرکت جیرینگ انتشار یافت.

برترین‌های فین‌تک ایران در سال ۱۴۰۰ چه کسانی خواهند بود؟

۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۸:۰۹/ ۴ دقیقه

فراخوان سومین دوره از جشنواره نهال فین‌تک آغاز شده است و تا ۱۵ بهمن ادامه دارد. جشنواره «نهال فین‌تک» رویدادی است که در پایان هر سال با پرداختن به موضوع فین‌تک در ایران و معرفی مجموعه‌ای از محصول، راهکار و افراد موثر در این حوزه می‌کوشد بارقه نوری برای رشد نوآورانه این صنعت باشد.

امضای تفاهمنامه نهایی میان اکسکوینو و دانشگاه امیرکبیر

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۰:۰۹/ ۸ دقیقه

تفاهمنامه همکاری هلدینگ ارنیکا( اکسکوینو) با دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه امیرکبیر در زمینه توسعه فناوری بلاک‌چین به امضا رسید.

صدور بیمه نامه با کمک استارتاپ‌‌ها فاقد مجوز خلاف قانون است

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۷/ ۶ دقیقه

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی،گفت: به بازاریابان برخط بیمه فرصت داده شد تا خود را با آیین‌نامه‌های مقرراتی همسو کرده و مجوز دریافت کنند و اگر هرشرکت بیمه‌ای به کمک استارت‌آپ‌های فاقد مجوز بیمه‌نامه صادر کند،خلاف قانون عمل کرده است.

دورهمی فعالان حوزه بلاک‌چین و رمزارزها برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۶/ ۳ دقیقه

با مرور یک سال پُر فراز و نشیب و ترسیم فرصت‌های کسب‌وکاری در سال ۱۴۰۰

بحران اقتصادی پساکرونا بدون فناوری چگونه خواهد بود؟

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۱/ ۸ دقیقه

درحالی‌که جهان قبل از شیوع بیماری همه‌گیر کووید-۱۹ نیز شاهد پیشرفت و استفاده گسترده‌ای از فناوری‌های دیجیتال بود، بنا به گزارش پژوهشگاه فضای مجازی، بسیاری از کارشناسان، در مورد آینده بانکداری معتقدند اگر راهکارهای مناسب به ویژه دیجیتالی شدن تسریع نشود، بحران ناشی از بیماری همه‌گیر طولانی‌تر خواهد شد.