نوشته های مرتبط: منتورنماها و دنیای خوش آب‌ و‌ رنگ استارتاپی

دیموندلب؛ پلتفرمی برای ارتباط آسان با منتورها

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۷:۰۲/ ۱۷ دقیقه

دیموندلب در ابتدا کار خود را به عنوان زیرمجموعه‌ای از دپارتمان آموزش دیموند آغاز نمود و در ابتدای راه دوره‌هایی را جهت آماده‌سازی افراد برای راه‌اندازی استارتاپ و ورود به بازار کار برگزار کرد. این دوره‌ها با همکاری شرکت‌هایی نظیر؛ یکتانت، تپسی، دیجی‌نکست، علی‌بابا و … برگزار شد.

بازارهای بین‌المللی را با اتکا به شرکت‌های دانش‌بنیان به تسخیر در می‌آوریم

۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۳:۰۴/ ۱۰ دقیقه

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری، با تأکید بر این‌که اتفاق بزرگی که در چند سال اخیر برای رونق زیست‌بوم شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها رخ داده است، باعث شد ایران به عنوان یک مرجع استارتاپی در سطح بین‌المللی شناخته شود،گفت: ایران با تکیه به کسب و کارهای دانش‌بنیان و استارتاپی، بازارهای تجاری بین‌المللی را تسخیر می‌کند.

ایران بهشت فعالیت‌های استارتاپی است

۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۲:۵۵/ ۱۲ دقیقه

رییس مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه گفت:با توجه به فراهم شدن امکانات مناسب برای فعالیت استارتاپی در کشور، ایران بهشت استارتاپ‌ها است.

یک هفته تا فینال استارتاپ جاده ابریشم

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۴/ ۷ دقیقه

دومین دوره فینال رویداد استارتاپ جاده ابریشم (Silk Road Startup) با رقابت هشت تیم برتر رویدادهای کشوری در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

گردهمایی کارآفرینانه تا اوج برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۰/ ۲ دقیقه

رویداد «تا اوج» به همت پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و با هدف اشاعه فرهنگ کارآفرینی در بین دانشگاهیان و گسترش اکوسیستم کارآفرینی کشور برگزار می‌شود.

معرفی مرکز فناوری و نوآوری سینتک و شتابدهنده سورس

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۴/ ۵ دقیقه

سینتک، یک مرکز فناوری و نوآوری وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی قزوین است که در سال ۱۳۹۰ با تجمیع مراکز تحقیقاتی دانشگاه افتتاح شد. این مرکز با چشم‎انداز تبدیل شدن به یکی از بزرگترین اکوسیستم‎های کارآفرینی دانشگاهی کشور و با ماموریت خلق یک اقتصاد پر جنب و جوش برآمده از نوآوری و تحقیقات، فعالیت‎های خود را دنبال می‎کند.

یلدای کارآفرینان استارت‌آپی

۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۸:۲۹/ ۳۹ دقیقه

بزرگترین گردهمایی اعضای اکوسیستم کارآفرینی ایران در برج میلاد برگزار شد.