نوشته های مرتبط: اصلاح ساختار هزینه‌های نیروی انسانی ناجی کسب‌وکار شما

دلیل رشد شرکت‌هایی مانند دیجی‌کالا در شرایط بحران اقتصادی

۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۲:۵۰/ ۵ دقیقه

وجه اشتراک شرکت‌هایی مانند دیجی‌کالا یا به طور کل شرکت‌های موفق استارت‌آپی بهره‌گیری از دانش و انگیزه نیرو‌های جوان در کنار مشاوران و مربیانی با تجربه و قدرتمند است.

راه روشن استارت‌آپ‌های اصیل

۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۳/ ۱۳ دقیقه

ظاهرا بحران‌ها و رکودهای اقتصادی همیشه هم بد و ویرانگر نیستند. با این اوصاف است که سال‌های بعد از بحران اقتصادی که می‌توانستند بدترین زمان برای اقتصاد آمریکا باشند، به بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری روی استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های نوپا تبدیل شدند.

مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدام بخش خصوصی تا ۲۰ مهر تمدید شد

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۴:۴۷/ ۲ دقیقه

ستاد برگزاری دومین آزمون استخدام بخش خصوصی (شرکت‌های صنعتی، تجاری و فناور) با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر علاقه‌مندان به شرکت در دومین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی و به ویژه افزایش چشمگیر تعداد شرکت‌ها و مؤسسات متقاضی نیروی انسانی مهلت ثبت نام در آزمون تا پایان وقت روز جمعه بیستم مهر ۱۳۹۷ تمدید شد.

چه افرادی نباید وارد استارت‌آپ‌ها شوند؟؟

۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۳:۳۹/ ۳ دقیقه

قبل از شروع فعالیت خود در استارت‌آپ با سختی‌هی این حرفه آشنا شوید تا متوجه شوید با آن‌ها سازگار هستید یا نه.

پنج راهکار سودمند برای بهبود شیوه واکنش مدیران

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۰:۰۰/ ۱۴ دقیقه

یک راهبر کسب‌وکار موفق، در مقابل عملکرد کارمندان خود واکنش‌هایی دارد؛ اما باید شیوه درست نشان دادن آن‌ها را بداند.

مدیریت کیفیت؛ کلید بهبود کسب‌وکار در مسیر مشتری‌مداری

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

مدیریت کیفیت، مفهوم مهمی در زمینه تولید و خدمات است که در فرایندهای آن، بر کیفیت محصول نظارت می‌شود تا محصول نهایی مطابق با طرح اولیه و نیازهای مشتری باشد.

پکیج مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار (بخش دوم)

۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۰/ ۹ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیک‌هایی آشنا می‌شوید که به کمک آن‌ها می‌توانید کسب‌وکار خود را به سبک مدیران برجسته و حرفه‌ای، مدیریت کنید.

رک‌گویی و صداقت، رویکردی سودمند در تیم‌های استارت‌آپی

۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

رک‌‌گویی یکی از رفتارهای مفید در ارتباطات کاری است. البته گسترش آن در فرهنگ سازمانی به دقت فراوان نیاز دارد.