نوشته های مرتبط: بازدید معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور از مرکز پردازش دیجی‌کالا

چالش‌ها و مشکلات کسب‌وکارهای استارتاپی در زمان قطع اینترنت

۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۳۷/ ۱۵ دقیقه

محدودیت اینترنت قطعاً روی کسب‌وکارهای مجازی تأثیر منفی گذاشته و به‌دلیل دسترسی نداشتن مردم به اینترنت دچار خسارت‌های زیادی شده‌اند، به‌طوری که ارائه خدمات و فروش بسیار کاهش یافته است و خسارت‌ها قابل بیان نیست.

ثبات قیمت‌ها در دیجی‌کالا

۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۸:۰۴/ ۵ دقیقه

ثبات قیمت‌ها در بیش از ۱.۷ میلیون قلم کالا، تعهد دیجی‌کالا به کاربران خود است.

چگونه می‌توان با حفظ ارتباطات، تعارض را در گروه مدیریت کرد؟

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۰:۳۱/ ۵ دقیقه

دوره مدیریت تعارض در تیم‌های استارتاپی به همت آکادمی دیجی کالا در تاریخ ۲۲ و ۲۳ مهرماه ۱۳۹۸ در مرکز نوآوری دیجی‌کالانکست واقع در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.

همراه با فروشندگان دیجی‌کالا در همه ایران

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۴۶/ ۴ دقیقه

تعداد مشتریان دیجی‌کالا در شهرهای مختلف ایران روز به روز در حال افزایش است و با توجه به رشد پرشتاب کسب‌وکار دیجی‌کالا و افزایش تقاضا، ظرفیت مراکز پردازش و توزیع دیجی‌کالا هم روز به روز گسترش پیدا می‌کند.

پل نوآوری دیجی‌کالا نکست؛ پل ارتباطی بین صنعت و دانشگاه

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۱:۰۳/ ۶ دقیقه

رویداد پل نوآوری به منظور ایجاد پل ارتباطی میان دیجی‌کالا و دانشگاه‌ها برگزار می‌شود و مخاطبان اصلی این رویداد، دانشجویان، اساتید و محققان دانشگاهی هستند.

ماشین نو؛ پلتفرم مارکت‌پلیس فروش لوازم یدکی

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۳۶/ ۱۴ دقیقه

آکادمی فروش وب‌سایتی علمی در زمینه استارت‌آپ‌هاست. این وب‌سایت در بخش گفت‌وگو با کسب‌وکارهای ایرانی این هفته خود به سراغ استارتاپ ماشین نو رفته است که در ادامه می‌خوانیم.

روش‌های رایج برای ارزش‌گذاری استارتاپ‌ها چیست؟

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۸:۱۸/ ۷ دقیقه

کارگاه پیشرفته ارزش‌گذاری استارتاپ‌ها به همت آکادمی دیجی‌کالا در تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۹۸ در مرکز نوآوری دیجی‌کالانکست واقع در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.