نوشته های مرتبط: بازدید معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور از مرکز پردازش دیجی‌کالا

نخستین گزارش سالانه دیجی‌کالا منتشر شد

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۵/ ۱۰ دقیقه

کتاب گزارش سال ۹۸ دیجی‌کالا روز دوشنبه ۳۰ تیر ماه در رویدادی آنلاین با حضور سعید و حمید محمدی، بنیان‌گذاران و مدیران عامل گروه‌ دیجی‌کالا رونمایی و منتشر شد.

دولت مسیر استارتاپ‌ها را برای ورود به بورس هموار کند

۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۵۳/ ۴ دقیقه

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت باید به حمایت از شرکت‌های استارتاپی در بورس تن دهد چراکه رونق اقتصادی در حمایت از اقتصاد دیجیتال نهفته است.

دعوت مردم و مسئولان به استفاده از ظرفیت‌های کسب‌وکارهای اینترنتی برای مهار ویروس کرونا

۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۱/ ۵ دقیقه

انجمن کسب‌و کارهای اینترنتی طی بیانیه‌ای مردم و مسئولان به استفاده از ظرفیت های کسب‌وکارهای اینترنتی برای مهار ویروس کرونا دعوت کرد.

به جای اتهام‌زنی بیهوده از ظرفیت دیجی‌کالا استفاده کنید

۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۶/ ۷ دقیقه

نمایندگان مجلس: در شرایط بحران بی‌دلیل به کسب و کارهای استارتاپی همچون دیجی‌کالا اتهام وارد نکنیم و باید فداکاری‌های آنها حمایت شود.

گزارش صداوسیما درباره احتکار ماسک توسط دیجی‌کالا کذب است

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۱/ ۵ دقیقه

دیجی کالا طی بیانیه‌ای با عذرخواهی از ۸ هزار مشتری خود که از نقاط دور و نزدیک کشور این ۳۴ هزار ماسک‌ را خریداری کرده بودند، اعلام کرده که این ماسک‌ها هم اکنون در اختیار معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت، قرار دارد و در نتیجه قادر به ارسال سفارش آنها نیست.

گزارش تحلیل فضای استارت‌آپی ایران در سال ۹۸ منتشر شد

۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۷:۱۴/ ۳ دقیقه

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور (نصر) در گزارش «فضای استارت‌آپی ایران» به تحلیل زیست بوم فضای استارتاپی کشور پرداخت.

برندهای ایرانی در تلاش برای افزایش محبوبیت در فضای آنلاین

۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۰/ ۳۶ دقیقه

براساس آمار، برند‌های خارجی بسیار بیشتر از انواع ایرانی توسط کاربران داخلی جست‌وجو می‌شوند. دلیل این موضوع چیست و چه راهکار‌هایی برای بهبود جایگاه اجتماعی برندهای ایرانی وجود دارد؟

۶ ماه اول سال ۹۸ در دیجی‌کالا چه گذشت؟

۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۳:۴۱/ ۷ دقیقه

دیجی‌کالا بزرگترین خرده فروشی آنلاین ایران، در طی مراسمی برای اولین بار گزارش گزیده‌ای از آمار و داده‌های گروه دیجی‌کالا در رابطه با رفتار خرید کاربر و مصرف‌کننده ایرانی در فضای مجازی منتشر کرد.