نوشته های مرتبط: بازدید معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور از مرکز پردازش دیجی‌کالا

گزارش تحلیل فضای استارت‌آپی ایران در سال ۹۸ منتشر شد

۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۷:۱۴/ ۳ دقیقه

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور (نصر) در گزارش «فضای استارت‌آپی ایران» به تحلیل زیست بوم فضای استارتاپی کشور پرداخت.

برندهای ایرانی در تلاش برای افزایش محبوبیت در فضای آنلاین

۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۰/ ۳۶ دقیقه

براساس آمار، برند‌های خارجی بسیار بیشتر از انواع ایرانی توسط کاربران داخلی جست‌وجو می‌شوند. دلیل این موضوع چیست و چه راهکار‌هایی برای بهبود جایگاه اجتماعی برندهای ایرانی وجود دارد؟

۶ ماه اول سال ۹۸ در دیجی‌کالا چه گذشت؟

۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۳:۴۱/ ۷ دقیقه

دیجی‌کالا بزرگترین خرده فروشی آنلاین ایران، در طی مراسمی برای اولین بار گزارش گزیده‌ای از آمار و داده‌های گروه دیجی‌کالا در رابطه با رفتار خرید کاربر و مصرف‌کننده ایرانی در فضای مجازی منتشر کرد.

گزینه‌های پیش روی اقتصاد اینترنتی

۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۳:۴۵/ ۱۲ دقیقه

یکی از طولانی‌ترین زمان‌های اخلال در اینترنت برای ایران ثبت شد. تجربه اخیر موجب شده دوباره حوزه اینترنت در ایران در معرض یک دوراهی قرار بگیرد. برخی از احیای اینترنت ملی سخن می‌گویند؛ اما برخی معتقدند اینترنت ملی به معنی چشم‌پوشی از ارتباط جهانی نیست.

فرار سرمایه‌ها از اکوسیستم استارت‌آپی

۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۸/ ۲۴ دقیقه

اگر از هر خسارتی که قطعی اینترنت به کسب‌وکارهای اینترنتی زده است بتوانیم چشم بپوشیم، خسارت فراری دادن سرمایه‌های داخلی و خارجی جدید که طی سال‌های آینده می‌توانست جذب فضای کارآفرینی و استارت‌آپی ما شود قابل جبران نیست.