نوشته های مرتبط: ذخیره رمز عبور کاربران به شکل متن ساده

شرکت Intrinsic، زیرمجموعه جدید آلفابت را راه‌اندازی شد

۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۲:۳۵/ ۵ دقیقه

آلفابت، شرکت مادر گوگل از راه‌اندازی مجموعه‌ای جدید تحت عنوان اینترینسیک (Intrinsic) خبر داد که قرار است در زمینه طراحی و توسعه نرم‌افزار برای ربات‌های صنعتی فعالیت کند.

کرونا ۸ هزار کارمند گوگل را خانه‌نشین کرد

۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۰/ ۳ دقیقه

در روزهایی که آمار و ارقام از گسترس ویروس کرونا در اقصی نقاط جهان خبر می‌دهند، دورکاری به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای کارمندان شرکت‌ها و سازمان‌ها به شمار می‌رود.

ارزش آلفابت به یک تریلیون دلار رسید

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۴/ ۳ دقیقه

آلفابت، شرکت مادر گوگل، به عنوان چهارمین شرکت آمریکایی با ارزش بیش از یک تریلیون دلار معرفی شد. این رقم در حالی به دست آمد که ارزش هر سهم آلفابت در بازار بورس آمریکا برابر با ۱۴۵۱.۷۰ دلار عنوان شده است.

۹۸ درصد از جمعیت جهان تحت پوشش نقشه گوگل

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۵:۵۱/ ۶ دقیقه

اینکه گوگل بخش زیادی از کره زمین را از طریق پروژه‌های استریت ویو و گوگل ارث خود تصویربرداری می‌کند و تحت پوشش دارد، چیز عجیبی نیست. اما این شرکت برای اولین بار اطلاعاتی را در این زمینه ارائه و اعلام کرده که ۱۰ میلیون مایل را از طریق پروژه استریت ویو و ۳۶ میلیون مایل مربع را بواسطه گوگل ارث، عکس‌برداری کرده است.

«حالت ناشناس» گوگل مپس برای کاربران آی‌اواس عرضه شد

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۲:۰۲/ ۲ دقیقه

گوگل ساعاتی پیش اعلام کرد «حالت ناشناس» گوگل مپس که در گذشته برای کاربران اندرویدی عرضه شده بود، از امروز برای کاربران آی‌اواس هم قابل استفاده است.

وزارت امور خارجه پیگیر اقدامات تحریمی اپل و گوگل است

۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۸/ ۴ دقیقه

سخنگوی اتحادیه کشوری کسب و کارهای اینترنتی در گفتگو با دیجیاتو عنوان می کند که این اتحادیه با وزارت امور خارجه جلساتی داشته و پیگیر اقدامات تحریمی اپل و گوگل علیه اپلیکیشن های ایرانی شده است.

تغییر مسیری که به بازگشت اسطوره کمک کرد

۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۶:۰۱/ ۱۷ دقیقه

مایکروسافت در سال ۲۰۱۸ برخلاف رقبای بزرگ خود همچون گوگل و اپل، دوران خوبی را گذراند و حتی تا مقام باارزش‌ترین شرکت جهان پیش رفت.

گوگل از علل شکست استارت‌آپ‌ها می‌گوید

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۵۹/ ۳ دقیقه

مدیرعامل سابق گوگل در سخنرانی کارآفرینی لندن در خصوص عوامل شکست استارتاپ و شرکت‌های دانش بنیان سخن گفت.