نوشته های مرتبط: از نوروز امسال، عوارض جاده‌ای را با اپلیکیشن دیجی‌پِی پرداخت کنید

راهکارهای مدرن برای پرداخت در عصر تکنولوژی

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۴/ ۲۰ دقیقه

در این سال­ ها اغلب ما روزانه دست­کم یک بار برای خرید ازسیستم­ های پایانه فروش یا POS استفاده می­ کنیم. این دستگاه ­ها اما دیگر تنها ابزاری برای ثبت تراکنش­ های فروش نبوده و در چند سال اخیر در حال تبدیل شدن به پلتفرمی کاربردی هستند؛ پلتفرمی که اطلاعات مربوط به خرید و فروش، موجودی کالاها و انبار، حساب­ ها را ذخیره و تحلیل کند.

اولین حضور گسترده گروه دیجی‌کالا در نمایشگاه تخصصی الکامپ

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۶:۵۱/ ۳۱ دقیقه

گروه دیجی‌کالا، شامل دیجی‌کالا فِرش (سوپرمارکت دیجی‌کالا)، فیدیبو، دیجی‌پی، دیجی‌کالانکست، ادرو و فاینال تارگت در غرفه دیجی‌کالا واقع در ورودی سالن الکام استارز (سالن ۸ و ۹) نمایشگاه حضور دارد.

ذخیره اطلاعات کارت بانکی در اپلیکیشن‌های موبایلی ممنوع شد

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۹/ ۵ دقیقه

بانک مرکزی ذخیره اطلاعات کارت بانکی مشتریان از جمله شماره کارت، کد CVV۲، رمز دوم کارت و اطلاعات مالی مشتریان مانند صورتحساب و مانده حساب را ممنوع اعلام کرد.

وضعیت تراکنش‌های آنلاین در سال ۹۶

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۴۳/ ۴ دقیقه

ECM گزارشی تحت عنوان مطالعه جامع کسب‌وکارهای آنلاین و اینترنت ایران به اسم «پانوراما» منتشر کرده است.

پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی تا پایان سال عملیاتی می‌شود

۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۴:۱۲/ ۱۰ دقیقه

مدیرعامل تاکسیرانی تهران از ساماندهی پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: راهکار پرداخت کرایه تاکسی برای ناوگان ۸۰ هزارتایی تاکسیرانی تهران با مشارکت بخش خصوصی ایجاد می‌شود.

دیجی‌کالا به دنیای فین‌تک وارد می‌شود

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۴۱/ ۸ دقیقه

شب گذشته در نشست خبری دیجی‌کالا اعلام شد: «استارت‌آپ هماپی در گروه دیجی‌کالا ادغام و برند دیجی‌پی خلق شد.» به گفته مدیران دیجی‌کالا ادغام استارت‌آپ هماپی در گروه دیجی‌کالا در راستای سیاست حمایت از استارت‌آپ‌های موفق و ورود گروه دیجی‌کالا به حوزه‌های گوناگون صورت پذیرفته است.

تحول فناورانه صنعت غذا؛ از سال ۱۹۲۲ تا کنون

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۰۹:۰۰/ ۹ دقیقه

در طول زمان عوامل متعددی عادات و فرهنگ تغذیه‌ای مردم را تغییر داده‌اند و صنعت غذا نیز همواره خود را با این تغییرات به‌روز کرده است.

وان‌پلاس؛ از استارت‌آپ پر ادعا تا تولید‌کننده معتبر

۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۰۰/ ۲۲ دقیقه

چندی پیش وان‌پلاس اقدام به عرضه‌ جدیدترین پرچم‌دار خود، موسوم به وان‌پلاس ۵ کرد. در این مطلب نگاهی داریم به تاریخچه‌ کوتاه و در عین حال پرماجرای وان‌پلاس.