نوشته های مرتبط: دیجی‌کالا از اپلیکیشن جدید خود به نام دیجی پی رونمایی کرد

دمودی دیجی‌نکست، دریچه‌ای به سوی آینده

۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۷/ ۸ دقیقه

رویداد دمودی دیجی‌نکست در ۲۸ اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۰ با هدف معرفی استارتاپ‌های این مجموعه و جذب سرمایه در هتل پارسیان اوین برگزار شد.

نخستین فصل‌نامه «پایش محیط فین‌تک» منتشر شد

۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۰۸:۴۶/ ۳ دقیقه

اولین گزارش فصلی در حوزه فین‌تک با هدف تجمیع و تحلیل اطلاعات و اتفاقات حوزه فین‌تک در ایران و جهان به همت شرکت جیرینگ انتشار یافت.

برترین‌های فین‌تک ایران در سال ۱۴۰۰ چه کسانی خواهند بود؟

۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۸:۰۹/ ۴ دقیقه

فراخوان سومین دوره از جشنواره نهال فین‌تک آغاز شده است و تا ۱۵ بهمن ادامه دارد. جشنواره «نهال فین‌تک» رویدادی است که در پایان هر سال با پرداختن به موضوع فین‌تک در ایران و معرفی مجموعه‌ای از محصول، راهکار و افراد موثر در این حوزه می‌کوشد بارقه نوری برای رشد نوآورانه این صنعت باشد.

گزارش سال ۱۳۹۹ شرکت سرآوا منتشر شد

۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۴/ ۴ دقیقه

شرکت سرآوا گزارشی از عملکرد خود در سال ۱۳۹۹ را منتشر کرده است. در این گزارش میزان درصد سهام سرآوا در شرکت‌های پورتفولیو آن در انتهای سال ۱۳۹۹ آمده است.

بحران اقتصادی پساکرونا بدون فناوری چگونه خواهد بود؟

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۱/ ۸ دقیقه

درحالی‌که جهان قبل از شیوع بیماری همه‌گیر کووید-۱۹ نیز شاهد پیشرفت و استفاده گسترده‌ای از فناوری‌های دیجیتال بود، بنا به گزارش پژوهشگاه فضای مجازی، بسیاری از کارشناسان، در مورد آینده بانکداری معتقدند اگر راهکارهای مناسب به ویژه دیجیتالی شدن تسریع نشود، بحران ناشی از بیماری همه‌گیر طولانی‌تر خواهد شد.

رویداد جذب سرمایه در حوزه فین‌تک برگزار شد

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۳:۰۳/ ۵ دقیقه

رویداد جذب سرمایه در حوزه فین‌تک، صبح امروز با حضور ۸ استارت‌آپ این حوزه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد. ۳۰۷ کاربر، شامل سرمایه‌گذاران و مخاطبان رویداد از طریق پلتفرم اسکای‌روم بصورت آنلاین در برنامه حاضر شدند و استارت‌آپ‌ها به منظور جذب سرمایه به ارائه پرداختند.

راهکارهای مدرن برای پرداخت در عصر تکنولوژی

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۴/ ۲۰ دقیقه

در این سال­ ها اغلب ما روزانه دست­کم یک بار برای خرید ازسیستم­ های پایانه فروش یا POS استفاده می­ کنیم. این دستگاه ­ها اما دیگر تنها ابزاری برای ثبت تراکنش­ های فروش نبوده و در چند سال اخیر در حال تبدیل شدن به پلتفرمی کاربردی هستند؛ پلتفرمی که اطلاعات مربوط به خرید و فروش، موجودی کالاها و انبار، حساب­ ها را ذخیره و تحلیل کند.

چرا ژاپن در نوآوری هم‌پای چین تغییر نمی‌کند

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۱:۵۹/ ۱۳ دقیقه

ژاپن بیش از حد در تکنولوژی قدیمی سرمایه‌گذاری کرده و قادر به رقابت با نوآوری‌های چین نیست.