نوشته های مرتبط: مدیران و کارشناسان روابط عمومی بدانند

بازاریابی نوین را با استراتژی‌های نوین آغاز کنید

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۰/ ۱۱ دقیقه

توسعه پویا و سریع فناوری اینترنت و فرصت‌های بازاریابی ارائه شده توسط فناوری مدرن دیجیتال، تغییر اساسی در فعالیت‌های بازاریابی سنتی را امکان‌پذیر کرد و فضا را برای توسعه بازاریابی اینترنتی باز کرد.

بوتکمپ بازاریابی دیجیتال آنلاین برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۰۹:۲۳/ ۴ دقیقه

«بوتکمپ بازاریابی دیجیتال» با حضور ۱۶ مدرس فعال بازاریابی و تبلیغات در ایران، به صورت آنلاین از هفته اول مهرماه امسال برگزار می شود.

آیا بخش روابط عمومی در سازمان‌ها و نهادهای ایران، استقلال کافی دارد؟

۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۹:۲۰/ ۴ دقیقه

پیدایش بخش روابط ‌عمومی در عرصه اطلاع رسانی یکی از ارزشمند ترین فعالیت های صورت گرفته توسط مدیران و مسئولان می باشد. به جهت سطح فرهنگ موجود در جوامع مختلف، برای سوق دادن افکار عمومی و تلاش در رفع ابهامات موجود در اذهان مردم، اطلاع رسانی بهترین راهکار است.

دانلود رایگان کتاب کاریز فروش

۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۶:۰۲/ ۴ دقیقه

آنچه فروشندگان حرفه ای به شما نمی‌گویند! (‌رایگان به مدت محدود)

چگونه محتوایی برای جذب مشتری بیشتر بنویسیم؟‍‍

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۲:۰۱/ ۱۵ دقیقه

امروزه، محتوا به‌عنوان ابزاری برتر برای جذب مخاطب و مشتری شناسایی می‌شود. به‌منظور تولید محتوا برای جذب مشتری بیشتر باید نکاتی را رعایت کنیم.

اخبار رسمی؛ حامی خبری-روابط عمومی شرکت‌های حاضر در الکامپ ۹۸

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۲۷/ ۴ دقیقه

اخبار رسمی در راستای اطلاع‌رسانی و خبرسازی دستاوردهای شرکت‌های حاضر در نمایشگاه الکامپ ۹۸، طی همکاری و توافق صورت گرفته با دبیرخانه نمایشگاه الکامپ، خدمات ویژه‌ای را برای شرکت‌های حاضر در نمایشگاه با هدف ایجاد موج رسانه‌ای مثبت ارائه خواهد داد.

پنجمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکترها (DM Talk) برگزار شد

۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۵:۳۶/ ۱۲ دقیقه

رویداد تخصصی دیجیتال مارکترها (DM Talk) تخصصی‌ترین رویداد حوزه دیجیتال مارکتینگ است که در تاریخ پنجشنبه ۶ تیرماه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

اولین کنفرانس بازاریابی محتوایی ایران برگزار شد

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۳/ ۱۰ دقیقه

اولین کنفرانس بازاریابی محتوایی ایران، دوم اسفند ۹۷ در دانشگاه خاتم با حضور علاقه‌مندان و فعالان حوزه تولید محتوا و بازاریابی محتوایی برگزار شد.