نوشته های مرتبط: کارن کراد، اولین سامانه تامین مالی جمعی و سرمایه‌گذاری استارت‌آپ‌ها رونمایی شد

تأمین سرمایه فیلم سینمایی بخارست از طریق کارن کراد

۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۰۹:۵۳/ ۱۰ دقیقه

برای اولین بار در ایران سکوی تأمین مالی جمعی کارن‌کراد با همکاری مؤسسه تصویرگستر نبراس از روش نوین تأمین مالی جمعی در حوزه صنایع خلاق، هنر و سینما رونمایی کرد. فیلم سینمایی بخارست محصول مؤسسه نبراس پروژه‌ای است که جذب سرمایه آن بر سکوی کارن‌کراد انجام می‌شود و عموم مردم امکان مشارکت در تأمین سرمایه طرح را دارند.

مراسم امضای توافق‌نامه سرمایه‌گذاری یکی از استارتاپ‌های کافه سرمایه کارن کراد

۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۸/ ۷ دقیقه

تفاهم نامه امضای قرارداد سرمایه‌گذاری، جهت سرمایه‌گذاری بر روی استارتاپ تجهیزات پزشکی هوبر در رویداد کافه سرمایه کارن کراد ویژه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ برگزار شد.

اولین رویداد جذب سرمایه در حوزه نوآوری‌های حقوقی و قضایی برگزار شد

۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۱۹:۲۳/ ۷ دقیقه

اولین رویداد جذب سرمایه حوزه نوآوری‌های حقوقی قضایی با هدف ارتباط با سرمایه‌گذاران و جذب سرمایه، سه‌شنبه ۳۰ فروردین ماه توسط پردیس نوآوری حقوقی و قضایی و گروه پیشگامان کارآفرینی کارن، در سالن سلام برگزار شد.

مهلت ارسال آثار فراخوان آوردگاه سرمایه تمدید شد

۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۳:۰۴/ ۴ دقیقه

آوردگاه سرمایه رویدادی است که به همت کارن کراد و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ از تاریخ ۲۷ الی ۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

فعالان حوزه محتوای ویدئویی در قالب شرکت خلاق حمایت می‌شوند

۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۷/ ۲ دقیقه

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، روز دوشنبه ۲۶ دی از هلدینگ صباایده و مجموعه‌های آپارات، فیلیمو، سینما تیکت و صبا ویژن بازدید کرد.

دومین دوره از رویداد جذب سرمایه حوزه بازی برگزار شد

۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۴/ ۶ دقیقه

به علت استقبال سرمایه‌گذاران و استارتاپ‌های فعال در حوزه بازی و سرگرمی، دومین دوره از رویداد دوشنبه های استارتاپی در این حوزه برگزار شد.