نوشته های مرتبط: چرا روابط عمومی برای موفقیت کسبوکارهای کوچک الزامی است؟
پنج قانون تأمین مالی استارتآپها
استارتآپها با این روشها از شرکتهای سرمایهگذاری خطرپذیر، تامین سرمایه میکنند.
هنر راه اندازی کسب و کار
کتاب هنر تاسیس استارتآپ 16 هشدار جدی به سرمایهگذاران استارتآپها میدهد تا کسب و کارشان رونق یابد.
آیا بخش روابط عمومی در سازمانها و نهادهای ایران، استقلال کافی دارد؟
پیدایش بخش روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی یکی از ارزشمند ترین فعالیت های صورت گرفته توسط مدیران و مسئولان می باشد. به جهت سطح فرهنگ موجود در جوامع مختلف، برای سوق دادن افکار عمومی و تلاش در رفع ابهامات موجود در اذهان مردم، اطلاع رسانی بهترین راهکار است.
چرا ترکیب خوشبینی و کارآفرینی برای استارتاپها خطرناک است؟
استارتاپ برای بسیاری از افراد به نماد راهاندازی کسب و کار شخصی بدل شده، فارغ از اینکه بسیاری از آنها عاقبت خوشی پیدا نمیکنند. برای مثال شاید در نگاه اول راهاندازی ۴۱۴ هزار کسب و کار در بریتانیا طی سال ۲۰۱۶ فوقالعاده به نظر برسد اما در همان سال ۳۲۸ هزار استارتاپ هم تعطیل شدند.
سالن مخصوص استارتآپها در “چهارمین نمایشگاه توانمندیهای روستاییان و عشایر”
در نمایشگاه امسال سالنی برای استارتآپها، شرکتهای دانشبنیان و شتابدهندهها اختصاص یافته است.
بزرگترین تصورات غلط درباره رهبری تیم کسبوکار
در سراسر دنیا تعاریف متعددی از مفهوم رهبری تیم وجود دارد؛ اما تنها تعداد کمی از آنها که معنی جهتگیری هویت فردی را دارند، صحیح هستند.
تبدیل نقاشی کودکان بیمار ۳۸ کشور به عروسک توسط استارتآپ ایرانی
تفاهمنامه همکاری «استارتآپ نقاشیم» با «پنجمین جشنواره بینالمللی نقاشی برای کودکان بیمار» پنجشنبه ۱۷ مرداد در مرکز طبی کودکان به امضا رسید.