نوشته های مرتبط: دیجی‌کالا آمار فروش برندهای ایرانی را افزایش داده است

دمودی دیجی‌نکست، دریچه‌ای به سوی آینده

۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۷/ ۸ دقیقه

رویداد دمودی دیجی‌نکست در ۲۸ اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۰ با هدف معرفی استارتاپ‌های این مجموعه و جذب سرمایه در هتل پارسیان اوین برگزار شد.

گزارش سال ۱۳۹۹ شرکت سرآوا منتشر شد

۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۴/ ۴ دقیقه

شرکت سرآوا گزارشی از عملکرد خود در سال ۱۳۹۹ را منتشر کرده است. در این گزارش میزان درصد سهام سرآوا در شرکت‌های پورتفولیو آن در انتهای سال ۱۳۹۹ آمده است.

بازدید سخنگوی کمیسیون صنایع از بزرگترین مرکز پردازش کالای خاورمیانه

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۹:۱۴/ ۳ دقیقه

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با مثبت ارزیابی کردن اشتغالزایی مستقیم برای ۵ هزار نفر در فروشگاه دیجی‌کالا، گفت:این فروشگاه دارای تنوع کالا قابل توجهی است و مرکز پردازش آن توانایی پردازش کالاها فراوانی را در روز دارد.

نخستین گزارش سالانه دیجی‌کالا منتشر شد

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۵/ ۱۰ دقیقه

کتاب گزارش سال ۹۸ دیجی‌کالا روز دوشنبه ۳۰ تیر ماه در رویدادی آنلاین با حضور سعید و حمید محمدی، بنیان‌گذاران و مدیران عامل گروه‌ دیجی‌کالا رونمایی و منتشر شد.

دولت مسیر استارتاپ‌ها را برای ورود به بورس هموار کند

۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۵۳/ ۴ دقیقه

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت باید به حمایت از شرکت‌های استارتاپی در بورس تن دهد چراکه رونق اقتصادی در حمایت از اقتصاد دیجیتال نهفته است.

به جای اتهام‌زنی بیهوده از ظرفیت دیجی‌کالا استفاده کنید

۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۶/ ۷ دقیقه

نمایندگان مجلس: در شرایط بحران بی‌دلیل به کسب و کارهای استارتاپی همچون دیجی‌کالا اتهام وارد نکنیم و باید فداکاری‌های آنها حمایت شود.

گزارش صداوسیما درباره احتکار ماسک توسط دیجی‌کالا کذب است

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۱/ ۵ دقیقه

دیجی کالا طی بیانیه‌ای با عذرخواهی از ۸ هزار مشتری خود که از نقاط دور و نزدیک کشور این ۳۴ هزار ماسک‌ را خریداری کرده بودند، اعلام کرده که این ماسک‌ها هم اکنون در اختیار معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت، قرار دارد و در نتیجه قادر به ارسال سفارش آنها نیست.