نوشته های مرتبط: پیاده‌سازی مدیریت جامع شهری در تهران لازمه هوشمندسازی پایتخت

برای تشکیل کارگروهی مشترک میان مجلس و معاونت علمی و فناوری توافق شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۲:۲۷/ ۶ دقیقه

جلسه مشترکی میان نمایندگان تهران و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری برگزار شد. در این جلسه برای تشکیل «کارگروه مشترک علم و فناوری» توافق شد.

مجلس مسیر فعالیت شرکت‌های استارتاپی در بورس را تسهیل می‌کند

۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۷:۳۵/ ۴ دقیقه

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس حضور شرکت‌های برجسته استارتاپی در بازار سرمایه را فرصتی کم‌نظیر برای رونق اقتصادی کشور دانست.

تهران دو گام به سوی شهر هوشمند و پاک پیش رفت

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۱:۵۲/ ۱۲ دقیقه

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و شهردار تهران با امضای دو تفاهم‌نامه همکاری، برای «شناسایی پهنه‌های شهری برای ایجاد مراکز نوآوری» و همچنین را‌ه‌اندازی«مرکز نوآوری فناوری‌های پیشرفته حمل و نقل» توافق کردند.

سرعت تهران هوشمند باید افزایش یابد

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۳۸/ ۴ دقیقه

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با شهر هوشمند گفت: اساسا وقتی مفهوم هوشمندی را به کار می‌بریم به این معناست که از ابتدای تأسیس و پیدایش یک مجموعه که مبنای آن استفاده از ارتباطات و فناوری اطلاعات است زیرساخت‌های لازم برای اداره کلیه امور آن آماده باشد.

نیازمند فراکسیون استارت‌آپ‌ها در مجلس هستیم

۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۱۰/ ۳ دقیقه

نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: نیازمند ایجاد فراکسیون پارک‌های علم و فناوری و استارت‌آپ‌ها در مجلس شورای اسلامی هستیم.

سیاست‌های حمایتی در حوزه اینترنت اشیاء و شهر هوشمند اعلام شد

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۵:۰۱/ ۴ دقیقه

در راستاي حمايت از استارتاپ‌ها و شركت‌هاي دانش‌بنيان؛ سیاست‎های حمایتی از سوی ستاد توسعه فناوري اطلاعات،‌ارتباطات و فضاي مجازي معاونت علمی، در حوزه اینترنت اشیاء و شهر هوشمند اعلام شد.