نوشته های مرتبط: اپل ارزش سهامی که طی ۳۰ سال به دست آورده بود را در چند هفته از دست داد

افزایش درصد سلامت باتری آیفون

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۷:۴۴/ ۱۳ دقیقه

از زمانی که اپل قابلیت Battery Health و آی او است را به آیفون و آیپد اضافه کرده است، بسیاری از افراد همیشه در حال بررسی اعداد و ارقامی هستند که بر روی گوشی خود مشاهده کرده اند و به آرامی در حال کم شدن هستند. ما در این مطلب می خواهیم روش هایی برای افزایش درصد سلامت باتری آیفون در اختیارتان قرار دهیم، تا بتوانید با مراقبت بهتر از باتری آیفون خود، بتوانید به افزایش عمر آن کمک کنید.

وزارت امور خارجه پیگیر اقدامات تحریمی اپل و گوگل است

۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۸/ ۴ دقیقه

سخنگوی اتحادیه کشوری کسب و کارهای اینترنتی در گفتگو با دیجیاتو عنوان می کند که این اتحادیه با وزارت امور خارجه جلساتی داشته و پیگیر اقدامات تحریمی اپل و گوگل علیه اپلیکیشن های ایرانی شده است.

کاهش سهم فعالیت گوشی آیفون در شبکه بعد از محدودسازی جدید اپل

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۵/ ۶ دقیقه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که از روز پنج‌شنبه با اتخاذ سیاست‌ جدید اپل که منجر به از دسترس خارج شدن برخی برنامه‌های ایرانی از روی گوشی‌های آیفون شد، میزان استفاده کاربران از این گوشی داخل شبکه اپراتوری کشور کاهش پیدا کرده است.

محدودیت احتمالی و بزرگ اپل در انتظار استارت‌آپ‌های ایرانی و کاربران آیفون

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۷/ ۱۵ دقیقه

اپل به دنبال محدودسازی استفاده از «گواهی توسعه‌دهنده سازمانی» (Enterprise Developer Certificates) است. این گواهی به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا یک اپلیکیشن را جدا از فضای اپ استور، به شکل مستقیم در اختیار مخاطب مورد نظرشان در سازمان خود قرار دهند.

تغییر مسیری که به بازگشت اسطوره کمک کرد

۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۶:۰۱/ ۱۷ دقیقه

مایکروسافت در سال ۲۰۱۸ برخلاف رقبای بزرگ خود همچون گوگل و اپل، دوران خوبی را گذراند و حتی تا مقام باارزش‌ترین شرکت جهان پیش رفت.

دلایل شکست استارت‌آپ ها در ایران

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۱۶/ ۲ دقیقه

در این روزهای ایران، بحث شکست خوردن استارت آپ ها بسیار مهم است. در ایران افرادی که به دنبال راه‌اندازی استارت آپ‌ هستند عموماً جوانان و تازه دانش‌آموخته ها هستند.

اپل بعضی از خطوط تولید آیفون XR را تعطیل کرده است

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۷:۰۰/ ۳ دقیقه

بر اساس اطلاعاتی که اخیرا به بیرون درز کرده، بعضی از خط‌های تولید آیفون XR تعطیل شده‌اند؛ به این معنا که ظاهرا استقبال از آیفون‌های ارزان قیمت اپل آن‌طور که این کمپانی انتظار داشته خوب نبوده است.

چیپست اسنپدراگون ۸۱۸۰ حداقل ۸.۵ میلیارد ترانزیستور دارد

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۹:۲۳/ ۳ دقیقه

کمپین مایکروسافت و کوالکام برای اجرای ویندوز ۱۰ روی تراشه های اسنپدراگون تا کنون موفقیت چندانی به دنبال نداشته و شاید اسنپدراگون ۸۵۰ تا حدودی اشتباهات قبلی را تصحیح کند اما تراشه ای دیگر قرار است روح واقعی را به این کالبد بدمد: اسنپدراگون ۸۱۸۰.