نوشته های مرتبط: ۴۸محصول جدید دانش‌بنیان در حوزه گیاهان دارویی ارائه می‌شود

سرمایه‌گذاری خطرپذیر چگونه عمل می‌کند؟

۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۵:۴۲/ ۳۵ دقیقه

مهم‌ترین منبع جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها سرمایه‌‌گذاری خطرپذیر یا جسورانه است.

سامانه خرید و فروش گیاهان دارویی راه‌اندازی می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۸/ ۳ دقیقه

یکی از مهمترین چالش‌هایی که کشاورزان و تولید‌کنندگان فعال در حوزه گیاهان دارویی با آن روبه‌رو هستند، فروش این محصولات با قیمت مناسب است. برای رفع این مشکل تاسیس یک سامانه سراسری خرید و فروش گیاهان دارویی حمایت شده است. این سامانه ملی همچنین امکان ارائه آموزش‌های مرتبط با این حوزه را نیز فراهم می‌کند.

بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان در اقتصاد کشور نقش‌آفرین شدند

۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۱:۲۱/ ۸ دقیقه

با اجرای شدن قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان اکنون ۴۴۶۲ شرکت از این حمایت‌ها بهره‌مند شده‌اند. این شرکت‌ها بیش از ۳۰۰ هزار شغل ایجاد کرده و فروشی بالغ بر ۹۰۰ هزار میلیارد ریال در سال به ارمغان آورده‌اند.

بررسی اکوسیستم موفق کسب‌وکارهای نوپا در آمریکا و سنگاپور

۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۱:۵۲/ ۱۱ دقیقه

وزارت صمت اخیرا گزارشی از رتبه‌بندی استارت‌آپ‎ها در جهان منتشر کرده که براساس آن ایران از لحاظ تعداد استارت‌آپ‎ها در رتبه 48 قرار دارد.

فروش سهام استارت‌آ‌پ‌ها معمولا چه زمانی است؟

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۲:۴۴/ ۱۵ دقیقه

در حالیکه‌ می‌گویند یک کسب‌وکار آنلاین هرگز به چالش کشیده نمی‌شود، با نگاهی به هر مرحله از چرخه حیات یک کسب‌وکار آنلاین، یک مجموعه منحصر به فردی از موانع برای مقابله دیده ‌می‌شود.

انتخاب رنگ مناسب برای کمپین بازاریابی

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۲۸/ ۹ دقیقه

رنگ یکی از عوامل تأثیرگذار در موفقیت یا شکست کمپین بازاریابی است که باید با توجه به نوع مخاطب، محتوا و فرهنگ مردم منطقه انتخاب شود.

تاثیر تکنولوژی‌های پزشکی بر روی بازاریابی

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۹/ ۵ دقیقه

بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.

از یک محصول شکست خورده چه درس‌های می‌توان گرفت

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۳/ ۸ دقیقه

برندها در طول فعالیت خود محصولات ناموفق زیادی به بازار عرضه می‌کنند اما از هر شکست باید درس گرفت و برای بهبود محصولات آینده تلاش کرد.