نوشته های مرتبط: بازاریابی رابطه‌ای چیست و چگونه می‌توان از آن بهره‌مند شد؟

چگونه ابعاد بازار هدف را برای استارت‌آپ اندازه‌گیری کنیم

۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۶/ ۱۳ دقیقه

ابعاد و ظرفیت بازار هدف یکی از مواردی است که باید همیشه مدنظر مدیران و بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها باشد و در تصمیم‌گیری‌ها لحاظ شود.

وبینارمارکتینگ، شیوه ای متفاوت در بازاریابی

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۴:۲۱/ ۸ دقیقه

ایمیل مارکتینگ، بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی و... از انواع مختلف ابزار های تبلیغات دیجیتال هستند. اما آیا تا به حال به این فکر کردید که چطور می‌توانید از یک وبینار برای توسعه کسب‌وکارتان استفاده کنید؟

بازاریابی ویروسی چیست؟

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۴/ ۲۸ دقیقه

امروزه ‌بازاریابی ویروسی با مزایایی همچون هزینه‌ی کم‌تر و تاثیر‌گذاری بیش‌تر، به گزینه‌ای ایده‌آل برای استراتژی تبلیغاتی استارتاپ‌ها و شرکت‌ نوپا تبدیل شده است.

فروشندگان حرفه‌ای چه ویژگی‌هایی دارند؟

۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۲۹/ ۵ دقیقه

فروشندگان حرفه‌ای برای جذب مشتری و حفظ آن‌ها در دنیای پر رقابت امروز، باید دارای مهارت‌ها و ویژگی‌های خاصی باشند.

فروشندگان حرفه‌ای چه ویژگی‌هایی دارند؟

۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۳:۴۵/ ۵ دقیقه

فروشندگان حرفه‌ای برای جذب مشتری و حفظ آن‌ها در دنیای پر رقابت امروز، باید دارای مهارت‌ها و ویژگی‌های خاصی باشند.

فروشندگان حرفه‌ای چه ویژگی‌هایی دارند؟

۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۲:۰۵/ ۴ دقیقه

فروشندگان حرفه‌ای برای جذب مشتری و حفظ آن‌ها در دنیای پر رقابت امروز، باید دارای مهارت‌ها و ویژگی‌های خاصی باشند.

توضیحاتی پایه‌ای در نقطه شروع مسیر پر تلاطم بازاریابی

۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۶:۱۶/ ۱۴ دقیقه

امروزه برداشت های نادرست از مفاهیم ساده و پایه ای بازاریابی، یکی از بزرگ‌ترین معضلات دنیای بازاریابان شده است.

تقاضای بازار، عاملی که شکست یا موفقیت استارت‌آپ را پیش‌بینی می‌کند

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۵:۳۶/ ۱۲ دقیقه

همه‌ی کارآفرینان پیش از اینکه زمان و بودجه‌ی خود را روی یک ایده سرمایه‌گذاری کنند، باید تقاضای بالقوه‌ی بازار را به روش‌های مختلف ارزیابی کنند.