نوشته های مرتبط: چیپست اسنپدراگون ۸۱۸۰ حداقل ۸.۵ میلیارد ترانزیستور دارد

سرمایه‌گذاری فناورانه در ایران

۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۰:۴۷/ ۱۳ دقیقه

در سال‌هاي اخير زيست‌بوم (اكوسيستم) كارآفريني ايران تحولات جدي را پشت سر گذاشته است.

افزایش درصد سلامت باتری آیفون

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۷:۴۴/ ۱۳ دقیقه

از زمانی که اپل قابلیت Battery Health و آی او است را به آیفون و آیپد اضافه کرده است، بسیاری از افراد همیشه در حال بررسی اعداد و ارقامی هستند که بر روی گوشی خود مشاهده کرده اند و به آرامی در حال کم شدن هستند. ما در این مطلب می خواهیم روش هایی برای افزایش درصد سلامت باتری آیفون در اختیارتان قرار دهیم، تا بتوانید با مراقبت بهتر از باتری آیفون خود، بتوانید به افزایش عمر آن کمک کنید.

پنج تغییر مهمی که لینوکس در زندگی بشر رقم زد

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۵:۰۷/ ۱۲ دقیقه

سیستم عامل لینوکس طی سه دهه گذشته تغییرات بسیاری به خود دیده و حجم آن از ۱۰ هزار خط به میلیون ها خط کد رسیده است. تغییراتی که OS مذکور طی این مدت در زندگی ما ایجاد کرده، بی شمار است اما در ادامه مطلب به پنج مورد از مهمترین تاثیرات آن پرداخته ایم.

بالابر فضایی؛ فقط ۳۰ سال ناقابل تا تحقق یک رویا

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۸:۴۸/ ۹ دقیقه

کشف رازهای فضا و زندگی در آن سال‌هاست ذهن دانشمندان و فضانوردان جهان را به خود متمرکز کرده است. براساس پیش‌بینی‌ها، رویای بالابر فضایی تا ۳۰ سال آینده در دسترس خواهد بود.

تلگرام چگونه به مادر سوپراپ‌های کاربران ایرانی تبدیل شد؟

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۵:۲۸/ ۲۳ دقیقه

تلگرام ذاتا یک سوپراپ نیست، اما در ایران نقش یک سوپراپ را بازی می‌کند. این اپلیکیشن به بازار سیداسماعیلی تبدیل شده که در آن از شیر مرغ تا جان آدمیزاد می‌توان یافت. چطور شد که تلگرام به مادر سوپراپ‌های کاربران ایرانی تبدیل شد؟

بزرگراه‌ برقی eHighway زیمنس در آلمان افتتاح شد

۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۷/ ۵ دقیقه

در آلمان گروه فولکس واگن به‌طورجدی مشغول فعالیت درزمینه‌ بزرگراه‌هایی است که می‌توانند در حین حرکت، خودروهای برقی را شارژ کنند.

وزارت امور خارجه پیگیر اقدامات تحریمی اپل و گوگل است

۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۸/ ۴ دقیقه

سخنگوی اتحادیه کشوری کسب و کارهای اینترنتی در گفتگو با دیجیاتو عنوان می کند که این اتحادیه با وزارت امور خارجه جلساتی داشته و پیگیر اقدامات تحریمی اپل و گوگل علیه اپلیکیشن های ایرانی شده است.

کاهش سهم فعالیت گوشی آیفون در شبکه بعد از محدودسازی جدید اپل

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۵/ ۶ دقیقه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که از روز پنج‌شنبه با اتخاذ سیاست‌ جدید اپل که منجر به از دسترس خارج شدن برخی برنامه‌های ایرانی از روی گوشی‌های آیفون شد، میزان استفاده کاربران از این گوشی داخل شبکه اپراتوری کشور کاهش پیدا کرده است.