نوشته های مرتبط: اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت تگ کردن افراد در ویدیوها است

دیجیتال مارکتینگ به کمک اینستاگرام

۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

یکی از ابزار‌های بازاریابی دیجیتال، اینستاگرام است؛ اما کسب‌وکار‌ها چقدر در استفاده از این ابزار، هوشمندانه عمل می‌کنند؟ به همین منظور به بررسی «کارگاه دیجیتال مارکتینگ با طعم اینستاگرام» که ۲۲ شهریور در تهران برگزار شد، می‌پردازیم.

روابط عمومی؛ ویترین برند شماست

۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

امروزه رسانه‌ها، مطبوعات و مجلات معتبر و البته شبکه‌های اجتماعی، ابزاری مهم برای برقراری ارتباط با مخاطب به شمار می‌روند و طبیعتا نقش شایانی در موفقیت کسب‌وکار شما دارند.

رونگار؛ ابزار مدیریت آسان همه شبکه‌های اجتماعی کسب‌وکار شما

۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۳:۰۰/ ۷ دقیقه

استارت‌آپ رونگار، نخستین پلتفرم کامل مدیریت شبکه های اجتماعی ایرانی است که به کمک آن می‌توانید شبکه‌های اجتماعی‌ کسب‌وکار خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید.

نفرت‌پراکنی به‌وسعت دنیای مجازی

۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۴:۰۶/ ۵ دقیقه

امروزه همزمان با گسترش شبکه‌های اجتماعی، بستر مناسبی برای اشاعه نظرات افراطی و مبتنی بر نژادپرستی و نفرت فراهم شده است که برطرف شدن این شرایط مستلزم برنامه‌ریزی دقیق جهت مبارزه با این نفرت‌پراکنی و گسترش خشونت است.

در ماراتن شبکه‌های اجتماعی، پیشگام باشید

۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۳:۰۰/ ۱۵ دقیقه

هرچه تعداد افرادی که به طور موثر و از طریق تبلیغات، جذب شبکه‌‌های اجتماعی شما می‌شوند بیشتر باشد، راه‌اندازی استارت‌آپ و فروش مستمر و مداوم آن بهتر خواهد بود.

توئیتر چگونه شکل گرفت؟

۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

در اینفوگرافیکی که در ادامه می‌بینید، داستان شکل‌گیری توئیتر و چالش‌هایی که در مسیر موفقیت آن وجود داشته‌ است را به تصویر کشیده‌ایم.

ارتباط چهره‌به‌چهره با مشتریان، کسب‌وکارتان را مستحکم‌ می‌کند

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۱:۰۰/ ۷ دقیقه

اینترنت و ارتباطات آنلاین، کارآفرینان را به سمت کسب‌وکارهای مجازی کشانده است؛ اما می‌توان این روند را به ارتباطات چهره‌به‌چهره تبدیل کرد.

پینترست چگونه شکل گرفت؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۰/ ۵ دقیقه

در اینفوگرافیکی که در ادامه می‌بینید، داستان شکل‌گیری پینترست و چالش‌هایی که در مسیر موفقیت آن وجود داشته‌ است را به تصویر کشیده‌ایم.