نوشته های مرتبط: روابط‌عمومی چیست و چرا مهم است؟

تاثیر تکنولوژی‌های پزشکی بر روی بازاریابی

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۹/ ۵ دقیقه

بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.

اداره کردن روابط امروزه پیچیده تر و حیاتی تر شده است

۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

برای مبتدیان، فضای رسانه جدید، تریبون‌های بیشتری را برای ارتباطات ایجاد کرده است. برای ارتباط گران، فرصت های فوق العاده ای برای مهار کردن این چندگانگی و فراوانی اطلاعات به مخاطبان هدف وجود دارد.

روابط‌عمومی لازمه یک استارت‌آپ موفق

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۰:۳۷/ ۵ دقیقه

در حالی که تقریبأ بیشتر شرکت‌‏ها و موسسات افرادی را برای انجام امور مربوط به روابط‌‏عمومی معین نموده تا مسائل مرتبط با تبلیغات، رسانه و ارتباطات را پیگیری کنند، اما استارت‌آپ‏‌ها و همچنین برخی از شرکت‏‌های دانش‌‏بنیان عموما به این مسئله مهم توجه کمتری دارند.

کدام رشته‌های دانشگاهی پول سازترند؟

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۸/ ۶ دقیقه

انتخاب رشته تحصیلی در دانشگاه تصمیمی بزرگ و حساس است و آینده و سرنوشت جوانان را رقم می‌زند.

افزایش فروش در ۳ ثانیه

۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۸:۰۰/ ۷ دقیقه

با خواندن این مطلب تاثیرگذارتر تبلیغ کنید.

آیا تنها هدف تبلیغات، فروش و سودآوری است؟

۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۴۶/ ۶ دقیقه

اولین موضوعی که برای تبلیغات به ذهن‌ها می‌رسد، افزایش فروش و سودآوری است؛ این موضوع برای یک کسب‌وکار کوچک که مشتریان محلی دارد بهترین نوع هدف‌گذاری است ولی باعث وفاداری مشتری نمی‌شود.

بازاریابی ویروسی چیست؟

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۴/ ۲۸ دقیقه

امروزه ‌بازاریابی ویروسی با مزایایی همچون هزینه‌ی کم‌تر و تاثیر‌گذاری بیش‌تر، به گزینه‌ای ایده‌آل برای استراتژی تبلیغاتی استارتاپ‌ها و شرکت‌ نوپا تبدیل شده است.

مدیر روابط‌عمومی کیست؟

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۵۵/ ۶ دقیقه

یکی از سطوح مهم مدیریتی سازمان‌ها، مدیریت واحد روابط‌‌عمومی است؛ در این مطلب به شرح شرایط، نیازها و وظایف مدیر روابط‌عمومی در یک سازمان می‌پردازیم.