نوشته های مرتبط: روابط‌عمومی چیست و چرا مهم است؟

هر آنچه که باید در سفر به کیش بدانید

۱۴۰۱/۹/۹ - ۰۹:۵۰/ ۱۲ دقیقه

از جاهای تفریحی و دیدنی جزیره کیش چه می‌دانید؟ آیا می‌دانید که برای دیدن یک نمایش کمدی به کجا بروید، کنار دریا چه کارهایی را می‌توانید انجام بدهید؟

مؤثرترین روش تبلیغات چیست؟

۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۴:۴۱/ ۱۲ دقیقه

رقابت بین کسب و کارها و مساله آگاهی از برند باعث شده است تا صاحبان کسب و کار با نقش پررنگ و اهمیت تبلیغات در دنیای تجارت امروزی آشنا شوند. با وجود اینکه شما سعی دارید وجوه تمایزی مانند کیفیت، قیمت و ... با سایر رقبایتان ایجاد کنید؛ اما بدون اعلام عمومی این تفاوت‌ها کسی از آن خبردار نخواهد شد.

راه‌اندازی سرویس تبلیغاتی جدید توسط آپارات

۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۹:۱۰/ ۳ دقیقه

آپارات سرویس تبلیغات جدید خود را برای سهولت در ایجاد و تنظیم تبلیغات ویدئویی، در اختیار کاربران قرار داد.

نگاهی به کمپین تصمیم کبری بگیر بانی‌مد

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۸:۵۳/ ۹ دقیقه

تبلیغات اصلی‌ترین راه برای معرفی یک برند است و تبلیغات خوب می‌تواند عامل سودآوری بیشتر یک شرکت باشد. راه‌ و روش‌های تبلیغات محدودند و تفاوت تبلیغ موفق از سایر تبلیغات را محتوای آن مشخص می‌کند.

تبلیغات اینترنت، تنها راه نجات کسب و کارها

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۱:۴۱/ ۱۱ دقیقه

در این مقاله با روش های دیگری مثل تبلیغات کلیکی و تبلیغات تلگرام نیز توضیح می دهیم و همچنین توضیحات بیشتری نیز درباره تبلیغات در گوگل و تعرفه هایش می دهیم.

آیا بخش روابط عمومی در سازمان‌ها و نهادهای ایران، استقلال کافی دارد؟

۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۰۹:۲۰/ ۴ دقیقه

پیدایش بخش روابط ‌عمومی در عرصه اطلاع رسانی یکی از ارزشمند ترین فعالیت های صورت گرفته توسط مدیران و مسئولان می باشد. به جهت سطح فرهنگ موجود در جوامع مختلف، برای سوق دادن افکار عمومی و تلاش در رفع ابهامات موجود در اذهان مردم، اطلاع رسانی بهترین راهکار است.

راهکار کافه‌بازار برای بهتر دیده‌شدن نرم‌افزارها

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۳:۲۰/ ۷ دقیقه

روز گذشته کافه بازار از قابلیت جدید خود به‌عنوان تبلیغات در جستجو که از دی ماه ۱۳۹۷ شروع به کار کرده بود، به صورت رسمی رونمایی کرد.

اخبار رسمی؛ حامی خبری-روابط عمومی شرکت‌های حاضر در الکامپ ۹۸

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۵:۲۷/ ۴ دقیقه

اخبار رسمی در راستای اطلاع‌رسانی و خبرسازی دستاوردهای شرکت‌های حاضر در نمایشگاه الکامپ ۹۸، طی همکاری و توافق صورت گرفته با دبیرخانه نمایشگاه الکامپ، خدمات ویژه‌ای را برای شرکت‌های حاضر در نمایشگاه با هدف ایجاد موج رسانه‌ای مثبت ارائه خواهد داد.