نوشته های مرتبط: گزارشی درباره تکنولوژی‌های تبلیغات در ایران

سرمایه‌گذاری فناورانه در ایران

۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۰:۴۷/ ۱۳ دقیقه

در سال‌هاي اخير زيست‌بوم (اكوسيستم) كارآفريني ايران تحولات جدي را پشت سر گذاشته است.

چالش‌های انحصار مخابرات در بازار اینترنت ثابت

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۷:۰۰/ ۱۸ دقیقه

رویداد آنلاین کیفیت اینترنت ایران و نقش آن در کسب وکارهای تکنولوژی روز یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ توسط سایت آی تی ایران با حضور صاحب‌نظران بخش خصوصی، متخصصان فنی و مدیران تصمیم‌ساز دولتی برگزار شد.

بیماری COVID-۱۹ چگونه باعث تغییرات در تبلیغات دیجیتال شد؟

۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۰/ ۱۰ دقیقه

در تبلیغات دیجیتال، همه چیز همیشه در حال تغییر است. ما عادت کرده ایم که با تغییرات در کانال ها، تاکتیک ها و الگوریتم ها مطابقت پیدا کنیم. اما هیچ کس در بازاریابی دیجیتالی برای تغییراتی که یک بیماری همه گیر جهانی به ارمغان آورد، آماده نشده است.

اخذ عوارض ۵۰ درصدی از تبلیغات دیجیتال، غیرکارشناسی و غیراصولی است

۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۷/ ۱۲ دقیقه

انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی نسبت به خبر اخد عوارض ۵۰درصدی مبنی بر استفاده از سرویس‌های تبلیغات دیجیتال گوگل اعتراض کرد.

پاویون ملی ایران در نمایشگاه بین‌المللی سلامت بغداد برپا می‌شود

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۲:۳۹/ ۳ دقیقه

با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پاویون ملی ایران در نمایشگاه بین‌المللی سلامت بغداد برپا می‌شود.

همکاری‌های فناورانه ایران و برزیل در حوزه علوم شناختی گسترش یافت

۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۱:۲۲/ ۶ دقیقه

حوزه علوم شناختی دانشی نوپا اما پر اهمیت در دنیا است. از این رو ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای توسعه فعالیت‌های در این حوزه اقدام به گسترش همکاری با مراکز بین المللی کرده است.

صادرات محصولات دانش‌بنیان ایران به روسیه سرعت می‌گیرد

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۴:۵۷/ ۵ دقیقه

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری حضور ۷۰ شرکت دانش‌بنیان ایرانی در دو نشست جداگانه در شهرهای یکاترینبورگ و مسکو را فوق‌العاده و بی سابقه دانست و گفت: «پلتفرم خوبی در بحث صادرات بین ایران و روسیه در حال شکل‌گیری است و حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در این سفر می‌تواند این موضوع را تسریع کند.»

فراهم شدن فرصت بسیار خوبی برای همکاری‌های تجاری و فناوری بین ایران و روسیه

۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۴:۰۳/ ۱۳ دقیقه

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری اسلامی ایران در نخستین روز سفرش به روسیه با تاکید بر اینکه ایران، با تکیه بر توانایی‌های خود، در حال تلاش برای ایجاد روابط و همکاری‌های سازنده و پویا در سطح جهانی است گفت: کشور روسیه فرصت‌های بی‌بدیلی برای توسعه مناسبات اقتصادی و سیاسی در اختیار کشورمان قرار داده و ایران نیز تلاش کرده است با تکیه‌بر حسن روابط، فرصت‌های همکاری متقابلی را در اختیار روسیه قرار دهد.