نوشته های مرتبط: اگر فیلترینگ از طرف دولت باشد، باید خسارت آن را پرداخت کند

خطوط دفتر کار مجازی دفتر شما برای چندمین بار قطع شد

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۰۹:۵۸/ ۶ دقیقه

خطوط سرشماره ۷ دفتر کار مجازی «دفتر شما» برای چندمین بار قطع شد. به گفته مدیرعامل «دفتر شما» براساس خواسته سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که سال گذشته هم مطرح کرده بود، باید اطلاعات هویتی مشتری پیش از فعال شدن خط در سامانه شاهکار ثبت شود؛ اما مخابرات با کندی و تعلل، دسترسی «دفتر شما» به شاهکار را فراهم می‌کند.

پایان ثبت‌نام آثار، شروع مرحله‌ اول داوری

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۵/ ۱۳ دقیقه

مهلت ثبت‌نام در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران شامگاه گذشته (۳۰ آبان ۹۹) به پایان رسید.

تغییر در نحوه ثبت‌نام برخی گروه‌های جشنواره وب و موبایل ایران

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۱:۲۸/ ۴ دقیقه

در ادامه روند تغییرات سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، ثبت نام در برخی گروه ها ازجمله گروه‌های سازمانی و اطلاع رسانی شرایط تازه‌ای پیدا کرد.

لزوم بازتعریف مفاهیم دیجیتالی دستگاه قضایی

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۳:۲۰/ ۵ دقیقه

​​​​​​​دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور بر اهمیت بازتعریف مفاهیم حقوقی و تحول دیجیتالی دستگاه قضایی در فضای مجازی در کشور تاکید کرد.

وزارت ارتباطات گزارش عملکردش درباره فیلترینگ را منتشر کند

۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۱۲:۰۷/ ۱۳ دقیقه

رضا الفت نسب: «متاسفانه مطلع شدیم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که مسئولیت تخصصی دارد، در زمینه ثبت نظر کارشناسی در پنل نظارت با کمیته فیلترینگ همکاری لازم را انجام نمی‌دهد.»

حکم فیلترینگ تلگرام مبنای قانونی ندارد

۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۸:۵۹/ ۱۰ دقیقه

معاون حقوقی رییس جمهور با اشاره به ابعاد حقوقی فیلترینگ، اعلام کرد که قضا اصولاً یک امر موردی است و فیلترینگ با حکم قضایی جنبه سیاستگذاری برای کشور را پیدا می‌کند. بر همین اساس او معتقد است که فیلترینگ این‌چنینی مبنای قانونی ندارد.

وزارت امور خارجه پیگیر اقدامات تحریمی اپل و گوگل است

۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۸/ ۴ دقیقه

سخنگوی اتحادیه کشوری کسب و کارهای اینترنتی در گفتگو با دیجیاتو عنوان می کند که این اتحادیه با وزارت امور خارجه جلساتی داشته و پیگیر اقدامات تحریمی اپل و گوگل علیه اپلیکیشن های ایرانی شده است.

افتتاح فاز اول مرکز نوآوری پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران

۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۶:۴۶/ ۵ دقیقه

فاز اول مرکز نوآوری پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران و مدیران صنایع پیشرو و فعال حوزه نوآوری و کارآفرینی افتتاح و از ۳۰ محصول دانش بنیان نیز رونمایی شد.