نوشته های مرتبط: ۳ مهارت فروش قدیمی که همیشه اثرگذار هستند

پکیج اصول حرفه‌ای بازاریابی کسب‌وکار (بخش سوم)

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی می‌پردازیم که شما را در بازاریابی حرفه‌ای کسب‌وکارتان بیش از پیش موفق می‌سازند.

پکیج اصول حرفه‌ای بازاریابی کسب‌وکار (بخش دوم)

۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی می‌پردازیم که شما را در بازاریابی حرفه‌ای کسب‌وکارتان بیش از پیش موفق می‌سازند.

پکیج اصول حرفه‌ای بازاریابی کسب‌وکار (بخش اول)

۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی می‌پردازیم که شما را در بازاریابی حرفه‌ای کسب‌وکارتان بیش از پیش موفق می‌سازند.

۲۰ دلیل اصلی شکست استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۲:۰۰/ ۳۴ دقیقه

در این پرونده ویژه، به بررسی و تحلیل ۲۰ دلیل اصلی شکست استارت‌آپ‌ها می‌پردازیم که فهرست آن‌ها مدتی پیش توسط وب‌سایت معتبر «CBinsights» منتشر شده است.

اصول و قواعد بازاریابی آنلاین

۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

کارگاه آموزشی «بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن» در ششم بهمن ماه، توسط تیم نوآفرینان در دانشگاه تهران برگزار شد.

چگونه بازخورد بازاریابی کسب‌وکار را بسنجیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه یک متخصص کسب‌وکار واقعی را تشخیص دهیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

در هیچ برهه‌ زمانی مانند امروز متخصص کسب‌و‌کار وجود نداشته است. در واقع هر جا که صحبت از کسب‌و‌کار به میان می‌آید، همه‌ افراد شروع به نصیحت کردن یکدیگر می‌کنند؛ بنابراین تشخیص یک متخصص کسب‌وکار واقعی، مهم و ضروری است.

چگونه یک ایده تجاری را به کسب‌وکار موفق تبدیل کنیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

هدف اصلی فعالیت در حوزه کارآفرینی استارت‌آپی، تنها تبدیل شدن ایده تجاری به یک کسب‌وکار نیست؛ بلکه تبدیل شدن ایده به یک کسب‌وکار پویا و موفق، هدف اصلی است.