نوشته های مرتبط: مدیر پیشین واحد هوش مصنوعی گوگل بعد از ۸ سال به اپل پیوست

شرکت Intrinsic، زیرمجموعه جدید آلفابت را راه‌اندازی شد

۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۲:۳۵/ ۵ دقیقه

آلفابت، شرکت مادر گوگل از راه‌اندازی مجموعه‌ای جدید تحت عنوان اینترینسیک (Intrinsic) خبر داد که قرار است در زمینه طراحی و توسعه نرم‌افزار برای ربات‌های صنعتی فعالیت کند.

پلتفرم ترای‌آل، تلفیق هوش مصنوعی با صنعت مُد

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۰/ ۱۰ دقیقه

پلتفرم ترای‌آل یکی از فناوری‌های حوزه هوش مصنوعی است که می‌تواند به کسب‌وکارهای حوزه مد و پوشاک کمک کند تا آن‌ها تجربه کاربری بهتری برای مشتریان خود رقم بزنند.

افزایش درصد سلامت باتری آیفون

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۷:۴۴/ ۱۳ دقیقه

از زمانی که اپل قابلیت Battery Health و آی او است را به آیفون و آیپد اضافه کرده است، بسیاری از افراد همیشه در حال بررسی اعداد و ارقامی هستند که بر روی گوشی خود مشاهده کرده اند و به آرامی در حال کم شدن هستند. ما در این مطلب می خواهیم روش هایی برای افزایش درصد سلامت باتری آیفون در اختیارتان قرار دهیم، تا بتوانید با مراقبت بهتر از باتری آیفون خود، بتوانید به افزایش عمر آن کمک کنید.

کرونا ۸ هزار کارمند گوگل را خانه‌نشین کرد

۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۰/ ۳ دقیقه

در روزهایی که آمار و ارقام از گسترس ویروس کرونا در اقصی نقاط جهان خبر می‌دهند، دورکاری به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای کارمندان شرکت‌ها و سازمان‌ها به شمار می‌رود.

زیرساخت تکنولوژی کسب‌وکارهای هوش مصنوعی حمایت می‌شود

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۱:۱۶/ ۴ دقیقه

تامین نیازهای کشور در حوزه هوش مصنوعی یکی از دغدغه‌های اصلی فعالان این حوزه است. همین هدف هم دلیلی شد بر این‌که ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با انتشار فراخوانی حمایت خود را از طرح‌های فناورانه تولید پیکره در حوزه هوش مصنوعی اعلام کند.

پیش‌نیاز رشد در چهارمین انقلاب صنعتی

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۲:۴۴/ ۱۲ دقیقه

امروزه، افراد فقط با تخصص در یک رشته نمی‌توانند در دنیای کسب‌وکار موفق شوند و به مجموعه‌ای از مهارت‌های اصلی و فرعی نیاز دارند.

چت‌بات و چگونگی استفاده از آن در کسب‌وکار

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۰:۴۳/ ۹ دقیقه

کوونتا استارتاپی است که با کمک هوش مصنوعی، مکالمات انسانی را به حالت گفتاری و نوشتاری تقلید کرده و به طور خودکار با مشتریان آنلاین چت می‌کند.

ارزش آلفابت به یک تریلیون دلار رسید

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۴/ ۳ دقیقه

آلفابت، شرکت مادر گوگل، به عنوان چهارمین شرکت آمریکایی با ارزش بیش از یک تریلیون دلار معرفی شد. این رقم در حالی به دست آمد که ارزش هر سهم آلفابت در بازار بورس آمریکا برابر با ۱۴۵۱.۷۰ دلار عنوان شده است.