نوشته های مرتبط: اولین دفترچه الکترونیکی سازمان تامین ‌اجتماعی تحویل داده شد

استارتاپ ازکی بیمیتو از این به بعد فقط با نام ازکی ادامه می‌دهد

۱۴۰۰/۰۹/۲۵ - ۱۰:۴۶/ ۱۴ دقیقه

نشست خبری بیمیتو و ازکی با حضور مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت استارتاپی ازکی و بیمیتو، علاقمندان به صنعت اینشورتک و همچنین با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

صدور بیمه نامه با کمک استارتاپ‌‌ها فاقد مجوز خلاف قانون است

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۷/ ۶ دقیقه

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی،گفت: به بازاریابان برخط بیمه فرصت داده شد تا خود را با آیین‌نامه‌های مقرراتی همسو کرده و مجوز دریافت کنند و اگر هرشرکت بیمه‌ای به کمک استارت‌آپ‌های فاقد مجوز بیمه‌نامه صادر کند،خلاف قانون عمل کرده است.

«نوآوری» حلقه مفقوده صنعت اینشورتک در ایران است

۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۳:۰۰/ ۱۶ دقیقه

پانزدهمین رویداد فین‌تکی فیناپ پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ با موضوع «اینشورتک» و با حضور صاحب‌نظران و متخصصان فناوری‌های نوین بیمه در مرکز نوآفرینی پلنت از ساعت ۱۳ تا ۱۸ به‌صورت آنلاین وهمراه با رونمایی از خدمت جدید بیمیتو و ازکی برگزار شد.

پانزدهمین رویداد فیناپ به موضوع اینشورتک می‌پردازد

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۲۰:۲۵/ ۴ دقیقه

استیج پانزدهمین رویداد فیناپ پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ میزبان صاحب‌نظران و متخصصان صنعت بیمه و فناوری‌های بیمه خواهد بود و شرکت‌کننده‌ها مانند رویدادهای گذشته فیناپ، این رویداد را نیز می‌تواننر از طریق بسترهای پخش زنده تماشا کنند.

گزارش سال ۱۳۹۹ شرکت سرآوا منتشر شد

۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۴/ ۴ دقیقه

شرکت سرآوا گزارشی از عملکرد خود در سال ۱۳۹۹ را منتشر کرده است. در این گزارش میزان درصد سهام سرآوا در شرکت‌های پورتفولیو آن در انتهای سال ۱۳۹۹ آمده است.

پیش‌بینی استارتاپ‌ها از وضعیت کسب وکار در نیمه دوم سال

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۰۹:۲۵/ ۲۶ دقیقه

۶ ماه از ورود ویروس کرونا به کشور می‌گذرد و تا حدودی مردم و کسب و کارها که تازه از شوک اتفاقات سال ۹۸ خارج شده بودند، دست و پنجه نرم کردن با این ویروس را هم یاد گرفته‌اند.

استارتاپ‌های بیمیتو و ازکی ادغام شدند

۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۲۰/ ۷ دقیقه

از بین سه بازیگر اصلی صنعت بیمه آنلاین در ایران، دو بازیگر تصمیم به ادغام با هم گرفته‌اند. با ادغام استارتاپ‌های «بیمیتو» و «ازکی»، شرکت جدیدی تاسیس خواهد شد که «گروه صنعتی ماموت» روی آن سرمایه‌گذاری قابل توجهی را انجام خواهد داد.

قراردادهای دانش‌بنیان معافیت بیمه‌ای دریافت کردند

۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۲:۰۸/ ۳ دقیقه

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با امضای تفاهم‌نامه‌های مختلف با سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط با حوزه شرکت‌های دانش بنیان، سعی دارد تا مسائل مرتبط با حوزه کاری آنها را مرتفع سازد. بیمه یکی از این مسائل است.