نوشته های مرتبط: نگاه ویژه استارت‌آپ‌های ایرانی به بازار داغ تبلیغات فوتبالی

ایجاد محدودیت‌های جدید برای تاکسی‌های آنلاین

۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۶:۲۳/ ۱۷ دقیقه

سال گذشته و در آغاز کار دولت دوازدهم، یکی از اصلی‌ترین اهداف، حل مشکل اشتغال بود و حالا یک سال بعد، شرایط اقتصادی و به طبع آن اشتغال در وضعیت قابل قبولی قرار ندارد. یکی از تنها بارقه‌های امید که می‌تواند به برون‌رفت از وضعیت فعلی کمک کنند، کسب‌وکارهای نوپا و اینترنتی هستند؛ کسب‌وکارهایی که البته روزی نیست که چوبی از سوی بدنه دولت یا حاکمیت لای چرخ آنها نرود.

بدون تخفیف خرید نکنید!

۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۹:۰۹/ ۷ دقیقه

یکی از اهدافی که توسط شرکت تخفیفان دنبال می‌شود گسترش همکاری با شرکت‌های معتبر کشور از جمله دیجی‌کالا، دیجی‌استایل و چنگال است.

اشباع بازار تاکسی اینترنتی

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۸/ ۱۴ دقیقه

فضای تاکسی اینترنتی در ایران تنها طی یک سال اخیر دچار تحولات گسترده‌ای شده است. از مخالفت‌های ابتدایی با نخستین بازیگران این عرصه گرفته تا تمایل زیاد به راه‌اندازی کسب و کارهای مشابه حالا همه را در مقابل تعداد قابل توجه برندهای تاکسی اینترنتی در فضای حمل و نقل شهری قرار داده است.

بازدید معاون علمی رئیس جمهور از مقر تپسی

۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۰۸:۵۶/ ۴ دقیقه

عصر امروز دکتر ستاری، معاون علمی رئیس جمهور با بازدید از مقر تپ‌سی، گفتگوی دوستانه‌ای با مدیران این استارتاپ داشت.

١٠ كارآفرين استارت‌آپی برتر ايران به انتخاب نوپانا

۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۱:۰۰/ ۳۰ دقیقه

در این مطلب به معرفی ۱۰ کارآفرین برتر استارت‌آپی می‌پردازیم که این روزها صحبت موفقیت‌شان بر سر زبان‌هاست.

نقدی بر تاکسی‌یاب‌های استارت‌آپی در ایران

۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۷:۰۰/ ۹ دقیقه

«اپلیکیشن‌های درخواست خودرو» در ایران، از مورد توجه‌ترین استارت‌آپ‌های ایرانی به حساب می‌آیند. در این مطلب به مشکلات كاربردي این استارت‌آپ‌ها اشاره شده است.

داستان رقابت سرسخت تخفیفان و نت‌برگ

۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۸:۴۵/ ۳۰ دقیقه

دو شرکت نت‌برگ و تخفیفان در زمینه تخفیف برای خدمات مختلف و کالا فعالیت دارند که اگرچه ماهیت کار آنها یکسان است، ولی تفاوت‌هایی نیز با هم دارند که در این مطلب به ذکر این موارد می‌پردازیم.