نوشته های مرتبط: کره شمالی در خفا تکنولوژی های پیشرفته به کشورهای جهان اول می فروشد

گیت لب هم ایرانیان را تحریم کرد

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۹:۲۶/ ۷ دقیقه

بدون اطلاع قبلی اکانت‌های برنامه‌نویسان ایرانی در این سرویس مسدود شده است

صادرات محصولات دانش‌بنیان زیر سایه سنگین تحریم

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۳:۰۳/ ۱۶ دقیقه

نمایشگاه اوراسیا پلاست ۲۰۱۹ استانبول با حضور گسترده نمایندگان ایران با چند تفاوت عمده برای کشورمان برگزار شد: اول حضور شرکت های دانش بنیان و دوم سایه سنگین تحریم.

ارتباط شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع تسهیل می‌شود

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۵:۵۸/ ۵ دقیقه

سورنا ستاری با اشاره به برنامه معاونت علمی و فناوری درباره اقلام تحریمی ،گفت: هر هفته رویدادهایی را به عنوان «همرسانی عرضه و تقاضا» با کمک صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌کنیم تا ارتباط بین شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع تسهیل شود.

تحریم‌های بی‌اهمیت با همت جوانان ایرانی

۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۸:۰۶/ ۱۵ دقیقه

همین هشت، ده روز اخیر که وزارت خزانه‌داری ایالات متحده، بانک مرکزی جمهوری اسلامی را تحریم دوباره کرد، نه‌فقط در بازار ارز ایران و منطقه اتفاقی رخ نداد بلکه در خود امریکا، نویسنده‌ها و روزنامه‌نگارها و کارشناسان مسائل سیاسی - اقتصادی ترامپ را ملامت کردند و ناکارآمدی تحریم‌ها را یادآورش شدند

سازمان فضایی ایران تحریم شد

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۲:۳۸/ ۳ دقیقه

سازمان فضایی ایران و دو مرکز تحقیقاتی هوافضای ایران به بهانه ارتباط با برنامه موشک‌های بالستیک تحریم شدند.

ضرورت برجسته کردن نقش کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در شرایط تحریمی

۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۲:۴۴/ ۵ دقیقه

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس استارتاپ‌ها را بستری وسیع برای ایجاد اشتغال دانست و گفت: حفظ شخصیت کارآفرینان استارتاپی به‌معنای عدم ایجاد مزاحمت برای آن‌ها است نه آنکه با فانوس دنبال‌شان افتاده و مدام در حال مچ‌گیری‌شان باشند.

تبدیل تهدید به فرصت

۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۲۳:۴۱/ ۵ دقیقه

عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. تحریم‌های ناجوانمردانه امریکا هم، اگر ما هوشیارانه عمل کنیم، می‌تواند خیری عظیم و ماندگار برایمان به ارمغان بگذارد. همچنان که نمونه‌های بسیاری از آن را در حوزه‌های مختلف فناوری و صنعتی در کشور دیده‌ایم. در واقع آنچه زیرکان عالم درباره تبدیل تهدید به فرصت گفته‌اند، امروزه نیز می‌تواند برای کشور ما اتفاق بیفتد.

شمشیر دولبه تحریم‌ها برای استارتاپ‌‌ها

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۱۷/ ۶ دقیقه

تحریم‌ها و ردپایی آن‌ها در نحوه‌ی کار استارتاپ‌ها و کسب‌و‌کارهای ایرانی انکارناپذیر است. سختی‌ها و مشکلاتی که استارتاپ‌ها با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، این روزها به بخشی از روزمرگی این کسب‌وکارها تبدیل شده است.