نوشته های مرتبط: چرا مدیران به برنامه استراتژی کم توجه هستند؟

چگونه برای شرکتی که چند محصول دارد برند بسازیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

زمانی که شرکتی محصولات و کالاهای متعدد و مختلفی تولید و عرضه می‌کند، باید چه روندی برای برندسازی آن‌ها در پیش بگیرد؟

برندهای جهانی چگونه محصولات خود را بازاریابی می‌کنند؟

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۰/ ۶ دقیقه

مطمئنا نمی‌توان استارت‌آپ‌های تازه تاسیس را با برندهای مطرح مقایسه کرد؛ اما می‌توان از نکاتی که آن‌ها برای بازاریابی برند استفاده می‌کنند درس‌های ارزشمند گرفت.

استراتژی رقبای خود را تحلیل کنید

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

برای کسب‌ موفقیت در بازار، تنها رقابت کافی نیست؛ بلکه لازم است رفتار رقبای خود را تحلیل کنید و همواره سعی کنید یک قدم از آن‌ها جلوتر باشید.

استارت‌آپ خود را چابک کنید

۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

ساختارهای پیچیده، مدل‌های قدیمی کسب‌وکار و تصمیم‌گیری‌های دیرهنگام، حتی اگر کارایی داشته باشند، سرعت پیشرفت استارت‌آپ شما را پایین می‌آورند.

با سیستم کارت امتیازی، برندینگ خود را مدیریت کنید

۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

برای تضمین موفقیت، سبک کسب‌وکار خود را بشناسید

۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۰۰/ ۷ دقیقه

دسته‌بندی انواع کسب‌و‌کارها در سبک جهانی، بسته به ارزش افزوده‌ای که ارائه می‌دهند انجام می‌شود؛ شناخت این دسته‌بندی‌ها به پیشرفت تجارت شما کمک می‌کند.

مدیر ارشد مالی، استارت‌آپ را از سقوط نجات می‌دهد

۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۰/ ۵ دقیقه

مدیر ارشد مالی عضو حیاتی تیم یک استارت‌آپ است و می‌تواند از شکست کسب‌وکار، تا حد زیادی جلوگیری کند.

بازاریابی، به ابعاد کسب‌وکار شما وابسته نیست

۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۰۰/ ۷ دقیقه

بازاریابی از ارکان اصلی هر شرکتی، فارغ از ابعاد و سابقه‌ آن است. این عملیات، شباهت‌ها و تفاوت‌هایی در انواع سازمان‌ها دارد.