نوشته های مرتبط: چرا مدیران به برنامه استراتژی کم توجه هستند؟

نقش مدیر محصول در کسب وکار

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۳۴/ ۱۷ دقیقه

چرا در استارتاپ خود به مدیر محصول نیاز داریم و چه نقش‌ها و توقعاتی را می‌توانیم از این فرد در پیشبرد فروش محصول داشته باشیم.

بهبود مستمر، سلاح قدرتمند کسب‌وکار شما در میدان رقابت

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۰۰/ ۳۸ دقیقه

بهبود مستمر، شعار مهمی در حوزه صنعت است که به بهبود مستمر کسب‌وکار، فرایندها و روش کار شما اشاره دارد و نحوه‌ بررسی، برنامه‌ریزی، اجرا و تکمیل این بهبود، کار را پیچیده می‌کند.

پویایی سیستم چیست و چه کمکی به کسب‌وکار شما می‌کند؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۰:۰۰/ ۱۶ دقیقه

پویایی سیستم در سازمان‌هایی استفاده می‌شود که با تصمیم‌گیری‌های پیچیده و مهم مواجه‌اند و به‌دنبال بینش یک‌پارچه‌ای از مشکلات اساسی هستند.

با تفکر سیستمی، مسائل پیچیده سازمان را به‌راحتی حل کنید

۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

تفکر سیستمی دیدگاه افراد را گسترده‌تر می‌کند و باعث می‌شود که نگاه عمیق‌تری به مسائل و دنیای اطراف داشته باشند.

چگونه طرح کسب‌وکار خود را به‌روز نگه داریم؟

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۰۰/ ۸ دقیقه

اگر طرح کسب‌وکار شما پس از مدتی بازنگری و به‌روزرسانی نشود، منسوخ می‌شود و ارزش خود را از دست می‌دهد. در این مطلب به بررسی نکاتی برای به‌روز نگه‌داشتن طرح کسب‌وکار می‌پردازیم.

چگونه برای شرکتی که چند محصول دارد برند بسازیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

زمانی که شرکتی محصولات و کالاهای متعدد و مختلفی تولید و عرضه می‌کند، باید چه روندی برای برندسازی آن‌ها در پیش بگیرد؟

برندهای جهانی چگونه محصولات خود را بازاریابی می‌کنند؟

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۰/ ۶ دقیقه

مطمئنا نمی‌توان استارت‌آپ‌های تازه تاسیس را با برندهای مطرح مقایسه کرد؛ اما می‌توان از نکاتی که آن‌ها برای بازاریابی برند استفاده می‌کنند درس‌های ارزشمند گرفت.

استراتژی رقبای خود را تحلیل کنید

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

برای کسب‌ موفقیت در بازار، تنها رقابت کافی نیست؛ بلکه لازم است رفتار رقبای خود را تحلیل کنید و همواره سعی کنید یک قدم از آن‌ها جلوتر باشید.